részlet 2

2 0 0
                                    

Az időkerék lassan mozgásba lendült: A benzinkútnál, fizetés közben berregett fel mobilja, belefojtva a shopeladóba az udvarló mondatot. Kargó volt (saját csengőhanggal rendelkezett, ami időnként jól jött, ahányszor a lány bolhából elefántot csinált, a vajat minek raktad a mélyhűtőbe, és ebből ádáz vita kerekedett, a férfi szavaival élve: állapotba került. Kargó ilyenkor megsértődve kimenekült a lakásból, hogy aztán fél óra elteltével kis híján őrületbe kergesse a hívásaival, szöveges üzeneteivel), és Kicsi abban a pillanatban tudta, hogy nagyon nagy baj van, mert Kargó a lányt a keresztnevén szólította.

Azonnal haza kell jönnöd. 

Egy túlvilági hang, nem Kargóé. Kicsi köszönés nélkül kifordult a benzinkútról, motorjáig elérve kétszer csuklott össze a lába. Valaki meghalt. Nagyon lassan sorolt be a forgalomba, gépiesen vezetett hazáig, ő később nem is emlékezett erre az útra, folyvást a rettenetes tragédiára gondolt, ami rá várt.

Közeli ismerős, barát, valaki, akit mindketten szerettek. Kicsi egyke volt, családját sosem ismerte, az árvaházból kikerülvén, nevelő családhoz került. Őket sosem szerette, nevelőapját meg egyenesen rühellte: nincs abban semmi rossz, ha bebújsz az ágyamba, falatkám. Ne menekülj előlem, te ribanc. Hát ezt mindennek lehetett mondani, csak édes otthonnak nem, ahol egy kamasz leány egészséges közegben készül a nagybetűs életre. Nevelőanyja négy másik lelencházból kikerült porontyát (mind iatalabb volt Kicsinél) nevelgette beszűkült látásmóddal, foglalkozott is ő egy tizennégy éves csitri gondjaival.

Kargó szülei két éve haltak meg, egy rosszul bekötött gázcső miatt, szénmonoxid mérgezésben. Holttestüket Kargó fedezte fel, édesanyját a fürdőkádban találta, elkékült szájjal, ruhátlanul.

Azonnal haza kell jönnöd. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egyszerlesz világWhere stories live. Discover now