Inceputul..

5 1 0
                                    

Viata mea a inceput sa se complice cand am avut acel accident.. Ar trebui sa incep cu inceputul pentru a intelege despre ce e vorba... In urma cu cateva saptamani am avut un accident de masina.. Se pare ca ma duceam la iubitul meu.. El ar fi insistat sa ne vedem.. Eu nu as fi vrut dar intr-un final am acceptat.. Ma duceam la el.. Eram cu prietena mea cea mai buna..Anca.. Cand traversam, o masina a venit cu viteza si s-a izbit direct in mine.. Anca era in fata mea cu 2 m asa ca ea nu a patit nimic. Cand a vazut ca eram  jos,  cu capul intr-o baltă de sânge a sunat repede la ambulanță. Ea era jos langa mine,  in genunchi, tremurând,  plângând,  neștiind ce sa faca.. Credea ca am murit,  credea ca m-a pierdut..
Cand m-am trezit eram la spital.. Parintii mei erau langa mine, si prietena mea la fel.. Doar ca eu nu mi-o aminteam pe prietena mea.. Se pare ca nu imi aminteam nimic din ultimii 2 ani din viata mea.. Accidentul mi-a afectat memoria si mi-am pierdut cateva amintiri.. Mama m-a adus acasa.. Se comporta foarte frumos cu mine.. Nu o vedeam ca pe o mama,  ci ca pe cea mai buna prietena..
Cand mama mi-a cumparat un telefon (celalalt a fost facut bucăți în accident) impreuna cu ea am reusit sa imi fac facebook-ul inapoi,  instagramul si toate celelalte.. Primeam mesaje de la persoane  care imi spuneau ca le cunosc,  ca suntem prieteni dar eu nu stiam cine sunt acele persoane defapt....

Cine sunt eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum