Cum stăteam în pat și mă uitam la televizor am primit un mesaj.. Era de la Răzvan, iubitul meu.. Practic nu mai era iubitul meu, in tot timpul in care am fost la spital el nu m-a căutat deloc.. L-am intrebat cine este, daca il cunosc.. A zis ca suntem amici vechi. Practic chiar nu mai eram impreuna.. Eu l-am crezut, am inceput sa vorbim aproape in fiecare zi si când am intrat la conversatia cu Ancuța, am gasit niste screenshot-uri in care eu vorbeam cu Răzvan cu "Te iubesc" si lucruri din astea amoroase.. Cand am vazut am bufnit in plans. Am inceput sa imi pun tot felul de intrebari.. Am un iubit? De cat timp? Si de ce nu m-a cautat pana acum? De ce m-a lasat la greu? I-am dat mesaj intrebându-l de ce m-a mintit.. A zis ca a incercat sa ma prprotejeze, ca oricum sentimentele mele pentru el sunt moarte.. Adevarul este ca el cam avea dreptate.. Eu nu mai simteam nimic pentru el.. Si in tot acest timp m-a indragostit de un alt baiat.. Unul cu care am mai fost din cate ma inteles si el nu mă cam plăcea.. Dar totusi sentimentele mele pentru el au aparut.. Insa cand am inceput sa imi amintesc lucruri despre mine..a fost cam rău.. Nu, nu rău, era bine ca imi aminteam doar ca inima mea era confuza.. Sentimentele pentru Răzvan incepeau sa apară și pentru Cosmin le aveam deja.. Nu mai stiam pe cine iubesc defapt.. Intr-o seara i-am dat mesaj lui Cosmin..