Karácsonyi különkiadás-Namjin

2K 98 3
                                    

+18

(Nincs teljesen átolvasva)

A karácsony, mint olyan boldog és békés. De mindenek előtt a szeretet ünnepe. A szeretetet pedig sok féle képpen ki tudja fejezni az ember. Így gondolkodnak azok a párok, akik egymásnak örömet okozva fejezik ki a másik iránt mennyire is szeretik.

És így gondolkodott Kim Seok Jin is..

A magas, szőke hajú férfi annak tudatában, hogy az általa keresett bolt még decemberben 25.-én is nyitva lesz, boldogan indult el Yoongival és Hoseokkal az oldalán. Terve szerint egy hetero és egy biszexuális férfi veleményére nyugodtan alapozhat. Bár kicsit félt attól vajon barátai, hogy fognak reagálni ötletére.

Namjoon és Jin már 3 éve együtt voltak. És ez idő alatt Jin rájött, hogy párjának bizony vannak fétisei. Ezek eddig kis apróságok voltak, melyek elvezetesebbé tehették az együttlétüket. De a legutolsó filmezésükkor valami másra is fény derült.

Amikor csak tehették kettesben töltötték a szombat estét és filmet néztek. Így volt ez most is.
Jin már nem is emlékezett a címre, igazán arra sem mi történt benne, csupán egy jelentős pillanatra.

A főhősnő, hogy párjának kedveskedjen egy finom csipke fehérneműt viselt combfix és harisnya társaságában.
Namjoon a nő ruházatára majd Jin vékony combjaira tekintett, s bár észre sem vette de végig simított rajtuk.

A sex shop-ba érve Jin egyre izgatottabb lett, főleg mikor megpillantotta a keresett ruhadarabokat.
Az eladó is készségesen segített nekik így végül egy halvány baba rózsaszín combfixel és fehér hálós harisnyával indultak haza.
Előtte azonban az legidősebb még egy drogériában vett fahéj illatú gyertyákat és epres síkosítót.

Otthon már sokkal gyorsabban telt az idő, mint ahogy azt gondolta. A mai nap volt az amit a két fiú a barátoknak szentelt. Mindenkinek át adták az ajándékokat és pár óra beszélgetés után haza is mentek. Így este 8 órára már ismét csak ketten voltak.

Jin gyorsan elszaladt a fürdőszobába, hogy el tudjon készülni és a szobát is fel tudja készíteni.
Miután lezuhanyozott a rózsa illatú tusfürdőjével sietett is vissza a szobába, addig pedig Namjoon készülődött a -jelenlegi tudta szerint- alváshoz.

Jin eközben felvette a boltban vásároltakat, majd ehhez a kedvenc baba rózsaszín ingjét, ami kicsit bővebben volt és a combja közepéig ért így takarta őt lent, ami most alsó hiányában praktikusnak mondható számára.
A szobában teljesen besötétített, csak a gyertyák fénye varázsolt romantikus hangulatot a helyiségbe.
Még gyorsan felrakott egy kis szájfényt és vízálló tussal kihúzta a szemét.

Mikor lefeküdt az ágyba hallotta a fürdő ajtaját kinyílni majd becsukódni. Ennek hatására egyre inkább kezdett izgulni.
Gyorsan inkább felült és feltérdelt, de a puha matrac miatt oldalra borult de még éppen meg tudott a kezén támaszkodni.

Az ágy pontosan az ajtóval szemben helyezkedett el, így mikor Namjoon belépett rajta egyből kedvese látványa fogadta.
Az ajtó magától becsukódott és ez volt az egyetlen zaj a szobában.

A fiatalabb lassan az ágyhoz sétált közben teljesen végig mérte szerelmét. Hihetetlenül aranyosnak, de közben ellenállhatatlannak találta.

Jin viszont félt. Azt gondolta nem tetszik párjának és magában már ezerszer kinevette. Pedig párja fejében teljesen más gondolatok jártak.

- Ne-nem tetszik? - kérdezte az idősebb kissé sírós hangon, amire Namjoon egyből magához ölelte és egy apró csókot lehelt ajkaira.
- Elképesztően gyönyörű vagy szerelmem. - Jin erre azonnal megnyugodott és most ő hajolt a hívogató ajkakhoz, de egy sokkal szenvedélyesebb csókért.

Namjoon óvatosan fektette le szerelmét, míg ő felé magasodva viszonozta a csókot.
Az idősebb combján simított egyre felfelé mikor is valami felkeltette a figyelmét.

- Nincs rajtad alsó? - kérdezte egy perverz mosollyal az arcán, mire Jin csak szégyenlősen bólogatott.
Namjoon egyből szerelme nyakára tért át és ott kényeztette a puha bőrt ami az idősebbnek nagyon is tetszett.
Ahogy Namjoon ezt megunta az inget folyamatosan kigombolva haladt egyre lejjebb, de mindenhol elidőzött egy kicsit. Különösen a mellbimbóknál mivel tudta, hogy az idősebb ezt imádja.

Jin nagyon élvezett minden érintést, de ő is szeretett volna párjának apró örömöket okozni.

Hirtelen felülve vette le Namjoon pólóját és a nyakára hajolt közben az oldalát kezdte simogatni. A fiatalabb is nagyon élvezte, de a nadrágja egyre kényelmetlenebbé vált számára.
Ezt Jin is észrevette és fordítva helyzetükön levette szerelme utolsó ruhadarabjait is. Ezzel elé tárult munkája eredménye, amit boldogan vett keze közé majd apró puszikkal lepte el az egészet.

Namjoon nem tudott és nem is akart ellen állni a kenyeztetésnek csupán élvezte szerelme munkálkodását tagján.

Talán pont ezért nem vette észre, hogy Jin oldalra nyúlt a síkosítóért.
Viszont az eper illata azonnal feltünt neki, így fordítva helyzetükön ő nyomott az anyagból ujjaira amiből kettőt el is merített szerelmében.
Miközben ujjai mozogtak, fogaival a combfixeket húzta le az idősebbről.
Mire végzett már 3 ujjal tudta szerelmét felkeszíteni, de Jin ezt már kezdte unni.

Vissza fektette Namjoont az ágyra és tagjára nyomott egy nagy adag síkosított, majd amennyire csak tudott szerelme tagjára ült.
Egyáltalán nem fájt neki így egyből mozogni kezdett ami mindkettejükből jóleső sóhajokat csalt ki.

Az idő teltével egyre gyorsabb lett a tempó és mindketten egyre közelebb kerültek a végéhez.
Végül pedig egymás nevét nyögve élveztek el.

Bár Jin hosszabbra tervezte az éjszakát, mégis az intenzív együttlétnek hamar vége lett és mindketten fáradtan ölelték a másikat.

Egy utolsó 'szeretlek' és romantikus csók után pedig mindketten boldogan adták át magukat az álmok világának.

BTS - Ship beszélgetésekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora