Łużyce

105 3 0
                                    

Imię ludzkie: Ludowit Łuśčanski

Kilka cech, po których można go poznać:
- nie potrafi jeździć komunikacją miejską. Samochodem jakoś sobie radzi, choć właściwie zawsze pomyli drogę (nawet kilka razy w ciągu jednej podróży!)
- nie umie dojść do sedna
- Dywersja to jego drugie imię, wszystko co robi i mówi czyni dygresje, nawet jego wygląd
- ma dwukolorowe oczy, będące odbiciem Łużyc Górnych i Łużyc Dolnych
- ma bardzo dobre relacje z Saksonią, u którego pomieszkuje
- mimo pomieszkiwania od kilku wieków u Niemiec, nie zaraził się jego dokładnością

Ksywy/Zdrobnienia/Pseudonimy:
Ludek

Powstanie/Utworzenie państwa-plemienia:
Prehistoria

Wygląd zewnętrzny:
Młody mężczyzna o łagodnych rysach twarzy. Średniego wzrostu, sięga Josefowi (czyli Czechom, który jest niemal równego wzrostu z Iwanem) do ramion. Ma blond włosy sięgające do łopatek. Zazwyczaj nosi trzy krótkie warkoczyki po lewej stronie twarzy, w których czasami są zaplecione koraliki i piórka (pomysł rodzeństwa po tym jak obejrzeli film o Indianach). Jego oczy są w dwóch kolorach: zielonym i niebieskim (z kilkoma brązowymi plamkami). Ubiera się w to co znajdzie - przeważnie poszczególne części garderoby gryzą się kolorystycznie - dlatego Saksonia stara się mu wcześniej pomóc albo po prostu przygotować strój na następny dzień.

*Pierwowzór postaci Łużyc znajdziecie tutaj:
https://malumnecessarium.wordpress.com/postacie-okoloslowianskie-2/

***
WAŻNE! UWAGA!!

(Nie moje, nie posiadam praw do tej postaci,  jednak zgodnie z notką autorek mam nadzieję, że wybaczą mi jeśli skorzystam z Ludowita, którego bardzo polubiłam.
Dodaję, że powyższe Łużyce jest WZOROWANY na postaci z tej strony, a nie, że jest dokładnie taki sam)

Rodzinka w komplecieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz