ეპიზოდი 1

8 1 0
                                    


მინსოს თვალთახედვა:
ჩემი აბურძგნული ყავისფერი თმა ქუდში დავმალე და ჩემი საყვარელი ჯინსის კურტკა მოვიცვი გარეთ მშვენიერი შემოდგომა იდგა აიი როგორც წიგნებშია აღწერილი ხეეებს მუქი ნარინჯისფერი და წითელი ფოთლები ჰქონდა მიმაგრებული და ძირს რიგრიგობით ცვიოდნენ...ამ ფიქრებში უკვე ავტობუსის გაჩერებასთან მივედი და ყუსრასმენები გავიკეთე ჩემი საყვარელი ჯგუფი ჩავრთე (როგორც ყოველთვის).
    როგორც კი ავედი ჩემი ადგილი დავიჭირე პირველივე რიგი,ამ ავტობუსში  თითქმის ყველას ვიცნობდი და ყოველთვის ერთიდაიგივე ადამიანები იყვნენ და ყველას თავისი ადგილი ჰქონდა დაკავებული...მაგრამ ჩემთან ერთად კიდევ ერთი გოგო ამოვიდა ჩემსგვერდით დაჯდა არადა აქ არავინ ჯდებოდა...როგორც ჩანს ახალი იყო იმიტომ რომ როგორც ვახსენე აქ ვინც ჯდებოდა ყველას ვიცნობდი.მის მიმართ ინტერესმა შემიპყრო ამიტომ ფანჯარას მოვწყდი და ახლა იმ გოგოსკენ ვიყურებოდი,ზედაც კი არ შემოუხედავს ჩემთვის. ტელეფონი ამოიღო და როცა ჩართოო.ღმერთო. ჩემი საყვარელი ჯგუფის ფოტოო ეყენააა ნუთუ ისიც ჩემსავით ფანი იყოო? და ზუსტად ის მუსიკა ჩართო რომელიც ამ წუთას მე მქონდა ჩართული.ნახევარიი სააათიანი მგზავრობის შემდეგ ჩანდა ჩაავსვლა სურდა მაგრამ შევაჩერე და ვკითხე ამ ჯგუფის ფანი თუ იყო და ისიც გაგიჟებით დამეთანხმა ასე დაიწყო ჩვენი მეგობრობა სტილი ყველაფერი ერთნაირი გვქონდა.3 წელი ერთად ვიყავით,ვმეგობრობდით ჩვენმა მშობლებმაც კი გაიცნეს ერთმანეთი.მას გადაწყვეტილი ჰქონდა რომ თმა თეთრად უნდა შეეღება! თუ იტყოდა მაშინ გააკეთებდა კიდეც.ჯიუტი იყო. სამწუხაროა რომ მისი ფოტო არ მაქ მასზე გაბრაზებულმა ყველაფერი წავშალე და თან თვითონაც არ უყვარდა ფოტოების გადაღება... საშინლად ვბრაზდები ჩემსთავზე იმ დღეს რომ ვეჩხუბე.ეს ჩხუბიც არ იყო წაკინკლავება რაღაც დეტალზე მაგრამ ამ დეტალს თურმე მისთვის დიდი მნიშვენლობა ჰქონია და ეს მე არ ვიცოდი,დაწვრილებით მოგიყვებით თუ რა მოხდა მაგ დღეს:
მაგ დღისით ნაყინზე დავპატიჟე(ორივე ზედმეტად შეძლებული ოჯახიდან ვიყავით მაგრამ მაინც უბრალო რააღცებით შემოვიფარგლებოდით) კიდევ შოკში ვიყავი იმის გამო რაც ერთი კვირისწინ მითხრა "ამდენი ხანი ვერ გეუბნებოდიო მაგრამ იცოდე ამას სერიოზულად ვამბობო მამაჩემი მაფიოზი არისო და მე რო რამე მომივიდეს არავინ ყავს მაფიას რომ უხელძღვანელოს ამიტომ მექცევა ასე კარგათო" ეს წარმოუდგენელი იყო მამისი მაფიოზი? რომ შეხედავდი უთბილესი კაცი იყო პრეტენზიას არაფერზე ამბობდა. თან ამ დღისით თმები უნდაა შეეღება თეთრად მისი სურვილუ უსრულდებოდა მაგრამ ვიჩხუბეთ და მე მალევწ წავედი სახლში...ნეტა არ წავსულიყავიი! ნეტა მასთან არ მეჩხუბა! ძილის პირას ვიყავი როცა მისის პარკმა დამირეკა (ჩემი მეგობრის დედაა.სახელს რატო არ ვამბობ ჩემი მეგობრის? ჩემთავს საშვალებას არ ვაძლევ რომ მისი სახელი მე წარმოვთქვა დამნაშავედ ვგრძნობ თავს) მისის პარკის ხმა შემზარავი იყო აშკარაა რომ ის ტიროდა ცრემლებში ბანაობდა და ძლივს წარმოთქვა სიტყვები რომელიც 15 წუთის მერე გავაცნობიერე...ის მოკლეს ჩემი მეგობარი პარკ თეჰი აღარ იყო ის სალონში მოკლეს მახე დაუბეს და მოკლეს ჩემიიი თეჰიი სიცოცხლეს გამოასალმესს... ხმა არ ამოვიღე სახლიდან ისე გავიქეცი პიჟამოს ამარა კურტკა ამოვიცვი კედები ნახევრათ ჩავიცვი და გავიქეცი...სასწრაფო აქვე იყო ...მივედი... გვიან იყო ძალიან დამგვიანდა...ძალიან...
მის გასვენებაში თეთრი თმით მივედი და მისი საყვარელი ყვავილები თან წავიღე.გეფიცებით მიწაში მეც ჩავყევი,მასთან ერთად მეც დავიმარხე იქ.
ერთი თვის შემდეგ
დედაჩემი ოთახში შემოვიდა და მითხრა პარკის ოჯახი აქ არისო შენთან ლაპარაკი სურთო,ხმაზე ეტყობოდა ნამტირალევი იყო.არაფერი მითქვამს.
მათ პირისპირ დავჯექი"გამარჯობათ"ძალით გავუღიმე
"გამარჯობა მინი" ასე თეჰ..ჩემი მეგობარი მეძახდა"მინდა იცოდე რომ თუ რამე დაგჭირდება გვითხრა რადგან თეჰის საუკეთესო და ერთადერთი მეგობარი ხა...იყავი,ბოდიშით წყალი შეიძლება?" დედაჩემა ეგრევე მოუტანა"არ მოგერიდოს კარგი?"თავი დავუქნიე თანხმობის ნიშნად"შენ შეგიძლია რაც გიდნა ის მკითხო  როდის გინდა და რამდენიც გინდა...მაგრამ ეხლა მე მაქ შენთან სათხოვარი..დედაშენს ამაზე ველაპარაკე უკვე და დამთანხმდა,ეხლა შენი პასუხი მაინტერესებს.როგორც ვიცი თეჰიმ გითხრა რომ მაფიის ბოსი ვარ"ამ სიტყვებზე გავიყინე მეგონა მალულად მითხრა და ჩახრეწილი ხმით ვუთხარი რომ ვიცოდი"კარგია და ისიც იცი ალბათ რომ თეჰი ერთადერთი შვილი იყო ვინც ოჯახში მყავდა და ეხლა არავინაა რომ ბოსი გახდეს ამიტომ რადგან შენ მისი მეგობარი იყავი მინდა გკითხო...მინსო მაფიის ბოსი გახდები?"ჯერ დედაჩემს შევხედე მერე კიდე მისტერ პარკს... აი როგორ გავხდი  WhiteNight ის ბოსი.
–—–•
თადაა 😂 ახალი მოთხრობით დავბრუნდი ბოდიშით იმ მოთხრობას რომ აღარ ვაგრძელებ ბათ ეხლა ამას ნამდვილად გავაგრძელებ ახლა ახალი წელი მოდის და უფრო გადარბენაზე ვარ ვიდრე ვიყავი ამიტომ არამგონია შევძლო მალევე განახლება  თავების ამაზე არ მიწყინოთ 😂

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Dec 25, 2018 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

 WHITENIGHTМесто, где живут истории. Откройте их для себя