son sigaramı saat 7 sularında içmiş ve yeni bir paket alamıyacak kadar parası olmayan bir adamdım tütüne hasret kalmıştım gene kokuna hasret kaldığım gibi tenine uzak kaldığım gibi ondanda koptum bi sebebden
günlerdir aklım karışık içtiğim her kadeh de döktüğüm her gözyaşında ağzımdan çıkan her kelimede sen varsın pek bi amacım yok aslında ne düşündüğümün bile farkında değilim şu son iki gündür eklemlerim ağrıyp duruyor ruhum gıcırdıyor sanki her an kaçacakmış gibi hissediyorum iliklerimden 65 yaşında bi adamın gözlerinden bakıyorum hayata şimdi her şey bitmiş gibi hayatımı yaşıyacam diyorum ve gene olmuyor eskiye takılıyor kafam
kafam gene sana takılıyor inandığım ne varsa bir köşeye attığım defterlemin satır aralarından gün yüzüne çıkıyor unuttuğum onca senle birlikte tekrar yüzüme vuruyor hayat tüm gerçekliği(hayallerime kastı var bu kahpenin)tanıdık dost yüzüyle şenlenen ciğerlerim yanan tütünün kokusuyla kendine gelen beynim her şeyden geçtim .
kurtuluşun olmadığını fark ettim onca sıkıntı ne içindi oysa kaçacak delik arayan fareler kadar korkaktım bu zamana dek ama değişen düşünce tarzım olmuştu kaçmaktansa üstüne gitmek onu korkutmak daha tehlikeli ve eğlenceliydi (yapacak işi olmayan adamlara göre tam) tam bana göreydi.
Ah lanet olası bi fikirdi bu sonunu bile bile ölüme gitmekti bir köşede oturup sessizce yaşama fikri daha manidardı sevgim gibi son demlerimi yaşamak isterdim, erkekler bazen kendini iyi hissettiren bi kadına ihtiyaç duyar sanırım bu ondan değildi bu anlık değildi bu sefer farklıydı bu sefer inanılmazdı bu sefer sanki hep varmış gibiydi unutulmazdı.
Sonuçta aklımı tutamadım kafatasımdan uçtu uçtu ……………
Hayatım o kadar düzensiz ki pisliğin teki gibi hissediyorum bazen oysaki iyi biriyim ben yoksa kendimi tanıyamamışmıydım yoksa ben ben değilmiydim(deliriyordum ağlıyordum) her seferinde sıkıldım bu sorudan kimim ben neyim ben ?
Oysaki dünyaya içki ve tütün için gönderilmiş bir melekte olabilirdim allahın işi ya karışılmaz işte ne yapalım ..
Sabahları uyanmak akşamları uyumak bilmeyen lanet bi kan emiciydim sadece duygularımı günden güne yok eden uyuşturan her kadehte daha fazla biraz daha fazla umutluydum yarınımdan artık oda yok bu boktan şehirde çürüyüp gidicem sanırsam müzik işine iki elimle sarıldım bu aralar sporda bi bok olabilecek bi insan değildim çünkü ayyaş pislik herifin tekiydim takımdakilere göre hep insanlar yüzünden kaybettim aslında hayatımı ama bu iş farklı ben ne dersem o.
Gerisini sadece siktir ediyorum.
Hayaller gerçekleşmesede güzeller.
Utku Kün