Am intrat în casă și văd o fată normală de 16 ani care se grăbește spre mine și mă îmbrățișează strâns mai ceva ca un copil care vrea ciocolată .. Încerc să mă uit la ea și la mamișor, dar nu înțeleg nimic. Văd ocazia perfectă ca să scap, așa că am reped spre mamișor și o întreb:
Eu (Dorian Popa): Mamișor, cine este fata asta? Ți-am spus să nu mai aduci fane de-mele în casă sau nu?
Ea fiind puțin speriată și șocată că am intrat așa deodată în casă, îmi spune:
Mamișor: Păi, nu-i așa! Doriane, fata aceasta este ..
Încercând să nu plângă, se blochează și nu mai poate spune nimic. Se uită la mine, apoi la fata din fața noastră ..
Fata: Îmi cer scuze, cred că vă stau în cale acum. Voi pleca acum și voi reveni când vă clarificați situația.
Spune fata si pleaca, dar mamișor o oprește:
Mamișor: Lina, stai puțin. Această discuție te privește și pe tine ..., dar trebuie să înțelegi că și pentru mine e greu, deci am nevoie de puțin timp.
E stând și uitându-mă ca prostul, nu înțeleg ce se petrece, încerc să descopăr atmosfera asta apăsătoare și cu un ton mai mare spun:
Eu (Droian Popa): CE NAIBA SE PETRECE AICI?
După ce am spus asta, s-a așternut o liniște mortală.. Mamișor cu lacrimi în ochi, fata vrând să plece. Nu înțelegeam nimic.
Mamișor: Doriane, Lina de fapt este...sora ta.
BOOOOMM! Fix așa a picat vestea asta. Hai că la asta nu mă așteptam. Ea ? Sora mea ? Dar de unde ?
Eu (Dorian Popa): Ăăămm, ce ? Nu am înțeles bine, cum adică sora mea ?
Mamișor: Dorian, ascultă-mă lasă-mă să-ți explic..
Lina: Îmi pare rău, doamnă.. pot să spun ceva ?
Mamișor: Lina, poți să-mi spui mamă, și da, spune.
Lina: Dorian, ascultă. Și eu nu demult am aflat. Am aflat că eram adoptată și că mama noastră de fapt mi-a salvat viața. Nu știu cum de nu știi de mine, dar un lucru e cert, suntem frați.. Eu sunt fana ta cea mai mare și încă nu-mi vine să cred că ne unește o legătură de sânge.
Eu (Dorian Popa): O secundă, mamă.. Nu ai spus tu că ai pierdut sarcina, acum 16 ani ? Mi-ai povestit tu odată. Cum de este în viață ?
Eram traumatizat, șocat și simțeam că casa s-a prăbușit pe mine. Am o soră. Și capac peste pupăză mai e și fana mea.. E prea mult pentru mine..
Mamișor: .....
---------------------------------------------------
E primul meu fanfiction și m-am gândit să nu fie clișeic.. Va fi mai multă comedie aici. Nu va fi clieșul cu fata se îndrăgostește de vedetă și el mai târziu și pe urmă happy-end. Nu, categoric nu vreau asta.
Și, nu știu multe detalii despre Dorian Popa, dar când m-am gândit la ideea aceasta de carte, mi-a venit în minte Dorian Popa, so am spus de ce nu ? :)
CITEȘTI
E Sora Mea? Fanfiction Dorian Popa
ComédieÎn sfârșit am ajuns și eu acasă, chiar îmi era dor de ai mei.. Intru liniștit pe poartă și mă trezește nostalgia.. Ahh, ce amintiri frumoase, încă nu pot să cred. Pășesc cu pași repezi să o surprind pe mamișor, dar nu o văd pe afară.. Trebuie să fie...