Am luat aceste citate din cartea "Ce ne spunem cand nu ne vorbim " de Chris Simion. Vă recomand să o cititi . Are extrem de multe figuri de stil si anumite cuvinte simple pe care le transformă in cuvinte complicate de neinteles. Vă pup si vă multumesc pentru vot :)
P.S. Citatele anterioare le-am inventat eu pe ici pe acolo.Poate aveti nevoie . Pup!
1)" Cand are prea multa libertate, omul , in loc sa zboare , isi leaga aripile , iar cand nu are libertate , zboara in cercul lui limitat inchipuindu-si ca atinge infinitul ."
2) Cineva m-a impins si in cadere mi-a spus : " Urmeaza iadul. La intrare nu trebuie sa saluti !"
3) Sa nu crezi niciodata ce iti spun . Sa crezi doar ceea ce simti. Nu intotdeauna vorbele contin adevarul.
4) Oamenilor le este la indemana sa minta , sa-si puna masti , sa se prefaca, sa fie duplicitari , ipocriti , pe scurt, altfel decat sunt .
5) Iubirea este singura care te indeamna sa te schimbi , sa il pui pe celalalt inaintea ta si sa traiesti prin el , nu prin tine .Iubirea te face sa renunti la ego-ul tau si este singura care din doi face unu.
6) Iubirea nu inseamna sa-ti lasi sufletul sa fie un teren de joaca pentru nebuni , ci un ring de dans unde nu ai voie sa te opresti , unde trebuie sa rezisti pana la capat indiferent de muzica pe care o auzi , indiferent ca iti place sau ca nu iti place , ca ai obosit , ca iti este frica ...In infinit nu exista popas .Daca ai obosit , iti tragi rasuflarea din mers.
7)Ce prada usoara este omul atunci cand singuratatea il copleseste .Suntem fascinati cand ne este frica , nu ?
8) Nimeni , in afara ta , nu te cunoaste mai bine.Nimeni nu are de unde sa stie ce te doare si ce nu te doare .Poate , daca ai noroc , sa te intuiasca , dar atat. Si totusi , nu poate sa stie daca acolo unde el calca e carare de munte printre stanci , printre flori sau printre lacrimi.
9) Zborul inalt nu se cere , se simte !
10) -Mi-e foame de viata simpla , sfintita , curata .Ma simt murdara , urata si mi-e scarba .E incomod sa traiesti permanent cu greata de sine .Nu mai pot face niciun pas .Ma simt ca o râmă .Nu mai pot sa respir pamant .
- Toti trecem prin stari de cacat fara puncte de sprijin , important este cui îi dam putin din acesta . Orice depresie are o cauza bine determinata .
Aaaa , tot ce am scris pana acum este scris pe tastatura cu mainile mele . Sa nu credeti ca am copiat de pe internet si am dat Inserati . In fine , cine intelege , intelege .Va pup !