Na Konkurs!

118 17 15
                                    

Hej siemanko!

Nie było mnie wiecie... Święta i wgl... Spóźnione, aleeeee

Wszystkiego najlepszego z okazji bożego Narodzenia kluski!

Weic, teraz na konkurs Smooth_Stream

Hybryda

Imię : Wodnik Wiek : 8 miesięcy Płeć + Orientacja : Samiec + Hetero/Homo (jak chcesz) Czego to hybryda? : To hybryda więcej niż dwóch gatunków

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Imię : Wodnik
Wiek : 8 miesięcy
Płeć + Orientacja : Samiec + Hetero/Homo (jak chcesz)
Czego to hybryda? : To hybryda więcej niż dwóch gatunków. Jak widać na rysunku to hybryda ; wydry, jenota, kota, rysia oraz chomika
Wygląd : Wodnik jest osobnikiem z gatunku "Wydmik". Jego ciało ma kształt typowej wydry. Posiada kolor ciemnobrązwy, jednak można dostrzec prześwity żółci. Łapki ma takiego samego koloru co ciało jednak ich zakończenia są mało widocznie czarne. Również wyglądem typowe dla wydry. Posiada on ogon puchaty jenota. Od prawie początku ogona jest on czarny. Niektóre kosmyki futra są brązowe. Przejdźmy do głowy. Cała głową Wydmika ma kocie kształty, czyli, pyszczek, oczy itp. Łepek jest mieszkanką dwóch kolorów. Czarnego z brązowym. Jednak puliczki jak i uszy są innego gatunku. Puliczki są chomika. Są brązowe jednak na nich widnieją czarne pręgi. Uszy zaś są Rysia. Dlatego mają one frędzelki, a one i całe uszy są czarne. Jego nosek jest różowy, tak samo jak środki uszu. Ślepka za to są żółte, które w nocy pięknie odbijają blask księżycy.
Charakter : Wodnik jest bardzo energicznym stworzeniem. Kocha się troszczyć o innych, a najbardziej o osobniki ze swojego gatunku. Jest też neutralny do zwierząt z których powstał. Do innych jednak jest agresywny, to normalne.
Moce : Wydmiki mogą spać pod wodą, są na nią odporne.
Krótka historia : Ludzie eksperymentowali. Po wielu doświadczeniach na dużych ssakach , w końcu do nich dotarło, że skoro nie działa to na dużych stowrzeniach, zrobili to na mniejszych. Właśnie tym gatunkiem była Wydra. Do niej zostały przyłączone inne zwierzęta. Na razie są przytrzymywame w ogrodzeniach, na których są wydmy. Od tego wzięła się ich nazwa. Wydmiki czują się prawie jak ryby, w wodzie. Mogą spędzić tam cały dzień

Warrior Cats

Imię : Zięba - Ziębia Łapa - Ziębi Lot Wiek : 7 księżycy Płeć + Orientacja : Kocur + Hetero/homo ~jak chcesz Klan : Klan Mrozu ~ do wyboru pózneij Ranga : Uczeń Wygląd : Ziębia Łapa to dość duży kocur jak na ucznia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Imię : Zięba - Ziębia Łapa - Ziębi Lot
Wiek : 7 księżycy
Płeć + Orientacja : Kocur + Hetero/homo ~jak chcesz
Klan : Klan Mrozu ~ do wyboru pózneij
Ranga : Uczeń
Wygląd : Ziębia Łapa to dość duży kocur jak na ucznia. Jego futerko jest miękkie, śnieżnobiałe oraz długie. Futerko zdobią Szare plamy. Widnieją one np. Na lewej łapie nad zgięciem, na Pyszczku tworząc "maskę", itp. Jeszcze jednak na tych łapach są ciemnoszare pregi, co urozmaica wygląd kocurka. Posiada duży czarny nosek. Jego ślepka są zielone. W nocy pięknie błyszczą, odbijając się od Księżyca.
Charakter : Przyjazny i towarzyski, o zrównoważonym usposobieniu, uwielbia siedzieć na drzewach. Szybko przywiązuje się do nowych towarzyszy z Klanu. Inteligentny, lubi się bawić oraz łatwo się uczy, np. Polowania. Źle znosi samotność. Świetnie czuje się w towarzystwie kociąt i innych uczniów, prawie nigdy nie przejawia agresywnych zachowań. Boi się obcych. Dlatego nie wolno go zostawiać nawet na chwilę, bo popada w histerię.
Krótka historia : Jako Kocie miał jeszcze piątke rodzeństwa. Jako kocięta były już bardzo. Ich matka umarła przy porodzie. Straciła za dużo krwi. Rodzeństwo Zięby zwało się ; Wiśnia, Lipa, Nagietek, Noc i Szept . Przeżyła Wiśnia, Nagietek i on sam, Zięba. Lipa i Noc umarły na zielony kaszel, za to Szept po prostu miał za słaby organizm. Wraz z Wiśnią i Nagietkiem dorastali i stali się uczniami. Teraz przygotowują się do zostania pełnoprawnymi wojownikami klanu Mrozu (lub inny Klan).




Taa, przy hybrydzie jakoś za bardzo mi przypomina wydre, no ale ju, trudno :^

Mam nadzieję, że ci się podobaaa

Bayoooo

Bazgroły / Artbook 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz