Весна. Березень

10 0 0
                                    

Ти жив у прекрасному вічному світі. Тебе оточувало все красиве, чисте... Ти пам*ятаєш той період? Ні? Що ж, його не пам*ятає ніхто.

Ти народився. Ти прийшов у цей брудний грішний світ. Ти, чиста, невинна людина. Отже, дороги назад вже немає. Ось ти бачиш кольори, постаті людей. Ти підняв рученята. Ти бачиш свої пухкенькі рученята? От тобі показали цікаву іграшку. Ти засміявся. Ти пам*ятаєш свій перший сміх?
Рудого кота ти повинен пам*ятати. Згадуєш, як злякався його, подумавши, що то великий хижак, про яких чув в казках? А ось ти вже тримаєш в руках ложку, їсиш смачнюще яблучне пюре. Пам*ятаєш, як одного разу скинув миску на підлогу, і та розбилась? Ти тоді лише весело посміхався, пам*ятаєш?
А згадуєш, як над тобою всі стрибали, крутилися, брали тебе на руки? Тобі тоді був рік. Твій перший День народження. А на наступний рік ти вже досліджував усі куточки кімнати, кожну річ. Пам*ятаєш прогулянки на вулиці? Ти любив все роздивлятись, до всього торкатись. Пам*ятаєш той день, коли, прогулюючись в парку, зненацька пішов дощ? Мама бігла, не дивлячись під ноги, аби тільки ти не захворів. Пам*ятаєш ті перші смішні слова, які ти вимовляв? Всі так раділи, сміялись з тебе.
Чудовий був час. Час, коли ти ще чиста, невинна людина.

Життєва пораWhere stories live. Discover now