Sziasztok!
Ezt a könyvet azért hoztuk létre, hogy a fejlődni vágyó írók egymást segíthessék munkáik tökéletesítésében.Minden műfajt szívesen látunk, hiszen mindenkinek kell egy lehetőség a fejlődésre, de szorgalmaznánk, hogy saját szereplős történettel gyertek fanfiction helyett!
Hogy miért? Mert a csoportok beosztásánál lehetetlen lesz mindig figyelembe venni, ki melyik fandomot olvasná szívesen, már ha olvas fanfictiont egyáltalán. Szóval gyertek, de ha van, inkább saját szereplős történetekkel :)
Kiegészítés: Ha nincs publikált irományod, de szívesen olvasnál és véleményeznél másokat, várunk!A klub úgy működne, hogy minden héten 3 fős csoportokba osztanánk titeket. A feladat a következő lenne:
-Minden héten a kijelölt két partnered könyvéből el kell olvasnod 3-3 fejezetet.
-Minden olvasott fejezet végén írnod kell kommentbe egy építő kritikát, véleményt! A "nagyon jó volt" színvonal nem elég. Szeretnénk, ha kitérnétek a helyesírásra, a cselekmény és karakterek fejlődésére, tempóra, bármire, ami tetszik, vagy javítanátok.
-Ha készen vagy mindkét partnered könyvével, nincs más dolgod, mint az aktuális heti fejezetbe kommentelni a neved mellé, hogy kész!
Fontos, hogy mindezt kedvesen tegyétek, ne hagyjatok bántó megjegyzéseket egymás munkáin.
Szabályok:
0. A fent említett okok miatt fanfictiont nem tudunk elfogadni!
1. Tegyétek a könyvet könyvtárba és kövessétek az oldalt, hogy lássátok az updateket.
2. Minden héten vasárnap este 9 óra a végső határidő, az azután teljesített olvasásokat nem tudjuk elfogadni. Bocsánat, ez az adminok dolgát könnyíti meg, éjjel már nem tudjuk ezt nézegetni. A heti csoportbeosztásokat és dátumokat hétfőnként tesszük majd ki új fejezetekben.
3. Építő kritikát és véleményt hagyjatok a partnereiteknek, ne káromkodjatok vagy írjatok bántó megjegyzéseket. A kommenteket mindig ellenőrizzük majd, ne csaljatok!
3. Fontos, hogy a könyveteknek, amivel beléptek, legyen legalább 3 fejezete. Ha valaki több könnyvel szeretne belépni, természetesen lehet, de akkor többet is kell olvasnia.
4. [Opcionális] köszönetként a munkáért kövessétek az admint: Cs3ng3 Plusz, ha kérdésetek van, bátran keressétek őket.
A jelentkezési ívben kért jelszó a kedvenc filmed, hogy tudjuk, elolvastad a szabályokat.Ha felkeltettük az érdeklődésed, lapozz a kövi fejezetre, és töltsd ki a jelentkezési ívet!
STAI LEGGENDO
Magyar Wattpad Könyvklub
CasualeSziasztok! Ez egy könyvklub a fejlődni vágyóknak! Olvassatok bele a részletekért!