December 31. - Január 6.
Sziasztok!
Elérkezett hát az első hét is, remélem, olyan izgatottak vagytok, mint én! 😁Mielőtt rátérnék az eheti beosztásra, kis emlékeztető, hogy mi is lesz a feladat. Légyszi olvassátok végig, mert fontos!
-Minden héten a kijelölt két partnered könyvéből el kell olvasnod 3-3 fejezetet.
-Minden olvasott fejezet végén írnod kell kommentbe egy építő kritikát, véleményt! A "nagyon jó volt" színvonal nem elég. Szeretnénk, ha kitérnétek a helyesírásra, a cselekmény és karakterek fejlődésére, tempóra, bármire, ami tetszik, vagy javítanátok. Olyan kritikát hagyjatok magatok után, amilyet ti is szívesen látnátok a saját munkátok alatt!
-Ezeket a kommenteket kérlek, kezdjétek #wpkonyvklub hashtaggel, ez nekünk adminoknak segítség megtalálni az általatok írt kritikát.
-Értékeléseitekben kifejezhetitek, ha valami nem tetszik, de kérlek, udvariasan tegyétek! Ne káromkodjatok, vagy hagyjatok sértő megjegyzéseket, hiszen mindenki szívét-lelkét beleteszi abba, amit ír.
-Ha készen vagy mindkét partnered könyvével, nincs más dolgod, mint az aktuális heti fejezetbe kommentelni a neved mellé, hogy kész! Ha valamelyik admin ezt látja, és ellenőrizte, válaszol majd rá, így jelezve, hogy láttuk és elfogadtuk.
-Ha úgy érzed, kicsúszol az egy hétből, kell még pár nap, megoldható. De csak akkor ha időben jelzitek valamelyik adminnak!
-A heti kör mindig vasárnap este 9-kor zárul. Ezután nem tudunk már kész értékeléseket fogadni.
-Ha valaki nem teljesíti a heti feladatot, és nem kért hosszabbítást, egy X-et kap. Két X után kizárás jár. Sajnálom, ez csak így fer azokkal szemben, akik dolgoztak a héten.
Ha bármi kérdés maradt bennetek, dobjatok egy üzit bátran az adminoknak! 💙 (Cs3ng3 pl. szinte mindig aktív)
Most pedig, amire mindannyian vártunk, az első heti beosztás!
1. Csoport:
sak2005 - Love in Naples
Hooligirl06 - Az én rosszfiúm
Zara014 - Egyedül2. Csoport:
sak2005 - Válaszút
BeatlesGirl03 - Az Utolsó Járat
kiscicus02 - Fekete hang3. Csoport:
Melina_95 - Türelemjáték
VikyQueen - Legends Or Me
Cs3ng3 - Wolf Child (nyugodtan kommenteljetek magyarul)
Csendes társ a hétre:
SagiZoe21 - nincs publikált könyve, csak csatlakozik olvasni. Az első két könyvet olvasd, a harmadik angolul van.4. Csoport:
fafelyjonny - Démon könnyek
Vajacka - Sárkány Királynő
Draconim - Sárkányfi5. Csoport:
DavidKupecz - Minecraft in the chaos
FCsilla - Új Hercegnő
TurulKagan - Vér és Becsület (ez irgalmatlan hosszú, beszéljétek meg egymás között, de én elfogadom azt is, ha csak 2 fejezetet olvastok)6. Csoport:
arimyqueen26- Miért?
napsugar1203 - I'm so sorry, Everett
flutemusic17 - Újrakezdés7. Csoport:
TraumundWesen - Change
WriterGirls - Cserediák olaszosan
JessTay_ - CrushJó munkát, kellemes olvasást!
Ne feledjétek, 01.06. Vasárnap este 9 óra az utolsó határidő befejezni!Puszi, Adminok ♡
YOU ARE READING
Magyar Wattpad Könyvklub
RandomSziasztok! Ez egy könyvklub a fejlődni vágyóknak! Olvassatok bele a részletekért!