2.bölüm

23 1 0
                                    

~ATEŞ~

Kızın üstünden hemen kalktım ve onu da kollarından tutup kaldırdım.

"Şimdi ben içeri saklanıyorum birileri beni sorarsa bişeyler söyle sal başından. Tamam?" Dedim. Başını salladı ve içeri bi duvarın arkasına saklandım. Normalde kaçmazdım ama üç kişilerdi ve başıma bela almak istememiştim.

"Hey güzellik bi baksana." Aha bu Cenk'in sesiydi, yavşak işte.

"Ne var ?" Dedi kız.

"Burdan biri koşarak geçti mi?"

"Nasıl biriydi?"

"Böyle kumral benim boylarımda yapılı bi erkek."

"Hımm yakışıklımıydı bari?"

"Gideri var  pezevengin." Biliyorum.

"Hı, görmedim."

"Hiç kimse geçmedi mi burdan?"

"Geçmedi."

"Nasıl ya."

"Bak şurdan bi yol var belki ordan geçti bu yüzden görmemiş olabilirim." Umarım bu tarafı göstermemişsindir küçük hanım.

"Tamam, teşekkür ederim." Dedi ve ayak sesleri uzaklaşmaya başladı. Nereye gönderdi bu kız?

" sağol." Dedim. Bana döndü ve.

"Önemli değil."

"Nereye gönderdin onları?"

"Orada bir park var oraya gönderdim." Dedi sağ taraftaki yolu gösterirken.

"Sen mi çizdin?" Diye sordum duvarı göstererek.

"Evet, ben çizdim." Dedi ve gözlerini kaçırdı.

"Güzel olmuş." Gerçekten çok güzel çizmişti.

"Teşekkür ederim." Dedi. Tatlı kız, adı ne acaba? Neyse ne.

"Neyse tekrar sağol. İyi akşamlar." Dedim ve cevabını beklemeden arkamı dönüp yürümeye başladım.

~GECE~

Bir dakika az önce Ateş benden yardım istededi.  İNANAMIYORUM  Ateş'in arkasından mal mal sırıtıyordum ama napıyim bir de çizimimi beğenmişti !

Ateş görünmeyecek kadar uzaklaştığında eşyalarımı toplamak için arkamı döndüm.
Eşyalarımı topladıktan sonra eve ilerlemeye başladım.

Binaya girdim ve Belindaların kapısına geldim. Zile bastım ve beklemeye başladım.
Kapıyı açana baktığımda Barlas'ı gördüm. Tabi size barlas kim söyliyim.

 Tabi size barlas kim söyliyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barlas, Belinda'nın ikizi. Yazın basketbol kursuyla beraber amerikaya gitmişti.

"Barlas!" Diye bağıdım ve kolarımı boynuna doladım. O da sesli bir kahkaha atıp ellerini belime yerleştirip sarılmama karşılık verdi.

ATEŞİN GECESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin