~GECE~
Barlasla beraber Ateşlerde masaya oturunca bi dona kaldım. Belinda' nın beni bacağımdan dürtmesiyle kendime geldim.
"Evet kızlar, bu arkadaşlarımız Ateş, Mert, Uzay, Aras ve Çisem." Diyen Barlasa çervirdim bakışlarımı. Ben bir şey diyemezken Belinda cevap verdi.
"Arkadaşları tanıyoruz zaten Barlas. Hani aynı sınıftayız."
"Aa ben onu unuttum doğru." Dedi Barlas. Ben hala ifadesiz bir şekilde masaya bakıyordum.
Belinay kulağıma yaklaşıp " Gece çok dikkat çekiyorsun insansal hareketler yapar mısın lütfen." Dedi. Ona bakıp kafamı kaldırdım. Ateşle göz göze geldim, bana gözlerini kısmış bir şekilde bakıyordu bende tabi ki hemen gözlerimi kaçırdım.
Masada derin bir sessizlik varken ortaya konu atan kişi Mert oldu.
"Ee Barlas nasıl buldun okulu?"
"Valla çok beğendim, eski okulumdan kat kat güzel." Barlasda bunu dedikten sonra yine bir sessizlik oluştu masada.
Bu sefer Çisem "Şey kızlar adınız neydi?" Diye sordu bana ve Belindaya meraklı bir şekilde bakarak.
"Ben Belinda."
"Bende Gece."
"Siz de mi okula yeni geldiniz?" Diyen kişiye baktım. Ateş di. Bu sefer Belinda nın konuşmasına izin vermeden ben cevap verdim.
"Aslında 9. Sınıf dan beri bu okuldayız ve hep aynı sınıfdaydık." Dedim ve hafifçe tebessüm ettim. Hepsi şaşırdı. Bende şaşırmlarına şaşırmadım.
Barlas ayağa kalkıp "Neyse hadi yemek almaya gidelim. Kim benimle geliyor?" Diye sorunca direk ayağı kalkıp "Ben gelirim." Diyip önden ilerlemeye başladım ve sıraya girdim. Barlasda herkesin ne istediğini öğrenip yanıma geldi. Trip atıyor muş gibi hiç yüzüne bakmamıştım.
"Gece'm şşt bana bak bakim... kız küstün mü?" Derken bir yandan da kafasını gözümün önüne sokmaya çalışıyordu.
"Oğlum bi git. Hem sen niye getirdin yanında onları?" Derken fısıldayarak bağırıyordum. O da gülerek.
"Fena mı oldu bak sevdiğin çocukla seni aynı masaya otutturdum ve seninle konuşmasını sağladım." Diyince hemen elimle ağzını kapadım.
"Lan niye bağrıyorsun? Çakarım ağzına görürsün ha." Diye kızdım Barlasa. Elimi ağzından çekince kahkaha attı ve "Bir teşekkür belkiyorum canım." Ona göz devirdim ve o hala gülüyordu. Bu çocuk beni deli edicek ben diyim.
Yemekleri aldık ve masaya geçtik. Yemekleri yerken erkekler kendi aralarında konuşuyorlardı, Belinda ve Çisemde konuşmaya başlamışlardı.
"Sana da uygun mu Gece?" Diyen Çisemle kendime geldim.
"Efendim?"
Belinda "Çisem diyor ki beraber bir yerlere gidelim mi? Ben tamam dedim. Sen?"
"Olur gidelim." Çiseme dönüm ve tebessüm ettim o da gülümsedi.
Çisem " O zaman cumartesi bana gelin ordan karar veririz?" Dedi sorar gibi. Sonra Belinda ve Çisem birbirlerine telefon numarasını verdiler.
Zilin çalmasıyla hep beraber kalkıp sınıfa gittik.
Barlas bana dönüp "Gece bana gerçkten kızdın mı?"
"Kuzum benim ne kadar utangaç bir insan olduğumu biliyorsun. Geldiklerine donup kaldım resmen ya."
"Ne biliyim yanıma gelip hoşgeldin okula falan diyince sohbet açıldı bende çağırdım yanımıza."
"Neyse ne kızım Ateşle ilk defa konuştun." Dedi Belinda kısık ve heyecanlı sesle. Onun bu haline kıkırdadım.