💜 Pytanka 💜

2 2 0
                                    

Hej miśki! Nudzi więc postanowiłam, że odpowiem na 100 pytań ( walić to że jest 00:27 xD)

1. Jeśli miałabyś zjeść pyszną kolację z osobą znaną żyjącą lub nie, to kto by to był? I dlaczego?

Myślę, że z Barsami i Arianą. Bo BaM to byli mój ulubiony zespół (oprócz the 1975) i bardzo lubię chłopaków a z Arianą ponieważ była moją pierwszą idolką pamiętam, że nie wiedziałam o jej istnieniu dopóki na 4fun nie póścili " Into you" ahh te czasy.

2. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, to podaj kilka tytułów swoich ulubionych i ich autorów.

Tak, bardzo lubię " Zmierzch" a jej autorką jest Stephenie Meyer oraz " Dziewczynę z Brooklynu" autorstwa Guillaume Musso.

3. Jeśli mogłabyś zwiedzić trzy miejsca na Ziemi, to jakie to by były państwa, miasta...? ( Masz nieograniczoną ilość pieniędzy)

Melbourne ( standardowo fanki Jet crew zbieramy kasę i lecimy do chłopaków)
Wyspy Bahama i Japonia a dokładnie Tokio.

4. Jaki styl ubierania się preferujesz?

Swój własny aczkolwiek lubię styl Tumblr Girl

5. Jakiej muzyki słuchasz? Podaj kilku wykonawców, kilka zespołów. 

Pop i rap czasami rock ale żadko.
Ariana Grande, Justin Bieber, Shawn Mendes, The 1975, Lukas Rieger, Bars and Melody i lubię piosenki Tommy'ego craze.

6. Czy śledzisz na bieżąco trendy?

Tak a przynajmniej staram się

7. Ulubiony deser? 

Ostatnio jadłam takie dobre ciastko ale nie wiem jak się nazywa ale ono było taką babką czekoladową a jak się ją przekroiło łyżeczką to wylała się ciepła czekolada i to było takie pyszne no i lubię też czekoladę.

8. Lubisz sport?

Lubię

9. Jakie masz plany na przyszłość?

Jeszcze za bardzo nie mam planów ale powoli się nad tym zastanawiam

10. Trzy życzenia do złotej rybki?

1. Mieć kasy w nieskończoność ( tradycyjnie)
2. Umieć porozumiewać się we wszystkich językach na świecie
3. Nie wiem xD

11. Jakie przedmioty szkolne najbardziej lubisz, a jakie wręcz przeciwnie?

Lubię: Geografię, Biologię, Polski jest spoko, Historię i Angielski

Nie lubię wręcz nienawidzę: Matmy, chemia i fizyka to dla mnie czarna magia, WF, Basen i Wos.

12. Co cenisz sobie u innych ludzi?

Szczerość, poczucie humoru i wierność.

13. Wybaczyłabyś zdradę?

Nw

14. Czym dla Ciebie jest miłość? 

Miłość jest dla mnie uczuciem które zapewni nam osoba którą kochamy, dzięki której mamy motyle w brzuchu i dzięki której czujemy się bezpiecznie i dobrze.

15. Co robisz w wolnym czasie?

Słucham muzyki, czasami puszczam sobie filmiki Leji Elui ( w sensie Lea Elui ale nw nam odmienić jej imię xD)
a w zasadzie składanki z Tik Toka i tańczę Belly Dance ale tylko w tedy gdy nikt nie patrzy xD i piszę na Wattpada.

16. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio? 

Rzadnej nie przeczytałam narazie nie mam na to czasu a na wattpadzie to " Be Mine" o Chris'ie Collinsie.

Nominacje od moich kochanych czytelników Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz