Capitolul 34

2.7K 63 19
                                    

Timpul a trecut repede si iată-ma cu Vlad si Ivy in Los Angeles . Ne îndreptăm spre depozitul lui Nicol. Desi pe din afara arata nu prea bine in interior era un lux minunat . Bat la usa , si Nicol imi deschide .

Nicol - Mimi ?

Mimi- Chiar eu !

Nicol - Doamne am crezut ca nu o sa te mai vad . Intrați înăuntru .

Jack- Mimi ?

Mimi- (rad si spun ) Da !

Jack - Doamne ce mi-ai lipsit !

Vlad - Iubit-o el cine este ?

Mimi- El este Jack ! Poți sa o tii pe Ivy ?

Vlad - Desigur !

Mimi- Mi-a fost dor de voi băieți .

Jack - Este copilul vostru ?

Mimi- Da , si peste 2 săptămîni eu si Vlad ne casatorim . De aceea am venit Jack , sa dăm la divort .

Jack - Pffff, de ce imi faci asta ? Eu te iubesc Mimi dar tu m-ai trădat in ultimul fel ? Mai ai si un copil cu ala . Si tu care mi-ai spus ca nu o sa mai ai niciodată un copil . Poftim divorțul si pleaca naibii de aici sa nu te vad !

Mimi- (lacrimi imi curg ) Jack acesta este copilul tau . Si voi pleca .

Jack - Nu te cred minti !

Vlad - Nu striga la iubita mea , si da nenorocitule e copilul tau dar o sa il cresc ca pe al meu si pe langa faptul ca ai inselat-o cu o proasta mai ai tupeul sa iti bati joc de ea ?

Andy - Terminati amândoi !

Jack - Pot sa vorbesc ceva cu tine?

Mimi- Da , spune ?

Jack - Intre patru ochi .

Mimi- Ahhh bine .

Urcam in camera mea ,încuie usa după el si se asează linga mine .

Jack - Mimi , nu ai ideie cât mi-ai lipsit . Imi pare rău pentru ce ti-am facut , nu stiu ce m-a apucat în acel moment . Dar te iubesc înțelegi ? Eu te iubesc . .

Mimi - Si tu mi-ai lipsit si te iubesc în continuare dar eu ma căsătoresc Jack. Nu il pot abandona asa pe Vlad. Imi pare rău .

Ma ia intr-un sărut si eu ii răspund la el WTF . Sunt împreună cu Vlad si imi fac de cap cu Jack ? Se primeste ca il însel .

Mimi- Jack termina te rog ?

Jack -Nu pot mi-ai lipsit prea mult !

Mimi- Dar nu pot face asta eu acum sunt cu Vlad .

Vlad - Mimi , asa ma iubesti tu pe mine ?

Mimi- Nu Vlad,  pot sa iti explic .

Vlad - Am auzit totul nu e nevoie sa te obosesti !

Mimi- Dar Vlad ?

Vlad - Alege eu sau Jack!

Mimi- Imi pare rău Jack dar o sa aleg pe

In acel moment când am soptit cuvintele astea Jack isi lasa capul in jos ii simteam tristețea din suflet  iar Vlad schițează un zâmbet .

Mimi- Il aleg pe Jack .

Vlad - Poftim asta e răsplata pentru tot ?

Mimi - Imi pare rău !

Vlad - Sunteti niste nenorociți toți .

Jack - Ma bucur ca mai ales pe mine iti promit ca nu vei regreta.Te iubesc Mimi !

Mimi- Si eu Jack !

Ivy - Si ce s-a întîmplat mai departe mami ?

Emy - Da mami spune-ne  !

Mimi- Este tarziu , trebuie sa va culcați mîine sunteti la scoala .

Ivy - Te rog !

Mimi- Bine ! După Vlad a plecat iar eu si Jack am continuat sa trăim fericiti . Ai aparut tu Emy si fratii voștri Lary si Jackson. Iar acum in burtică asteapta sa iasă si surioară voastră Lily . Nicol cu Andy au 3 copii . Dereck cu Anne 2 . Aiylin cu Dan s-a mutat la noi in Los Angeles si cresc cei 2 gemeni ,Dany si-a gasit un baiat si au adoptat o fetita iar Paul a plecat undeva departe .

Jackson - Ce minunat mami !

Mimi- Da acum noapte buna Ivy , Emy , Jackson si Lary.

Copiii - Noapte buna mami .

Jack - I-ai adormit ?

Mimi- Da!

Jack - Ce zici sa ne distrăm putin.

Mimi- Nu pot !

Jack - De ce ?

Mimi - Nasc ! Vine pe lume Lily.

Jack - Ahhh, iubit-o repede sa mergem la spital .

Mimi- Nu e nevoie !

Jack - De ce ?

Mimi- A iesit acuma aici !

Jack - Vai ce fetita frumușică are tati.

Si asa au trăit fericiti pînă la adânci bătrîneți !

Sfarsit !!!

Anonimul  ~~FINALIZATĂ ~~❤❤❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum