Capitolul 8

4.1K 84 16
                                    

Mimi - Nicol , ce zici de o petrecere mîine cu colegii de scoala !
Nicol- E o ideie minunată!
Mimi- Atunci hai sa facem niste cumpărături.Mergem la mall.
Nicol - Merg sa ma îmbrac !
Mimi - Ok si eu !

Ma ridic repede si mă îmbrac in 👇

Ma ridic repede si mă îmbrac in 👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar Nicol asa 👇

Dupa ce ne îmbrăcăm, ne ducem la garaj si alegem un Lamburghini negru mat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce ne îmbrăcăm, ne ducem la garaj si alegem un Lamburghini negru mat. Ne suim in el si ne îndreptăm spre mall. Dupa ce ajungem parchez cu grija masina , cobor din ea si mergem spre centrul molului .

Mimi- Eu merg sa cumpăr decorațiuni iar tu produsele alimentare .
Nicol- Ok, ne întâlnim peste o ora aici !
Mimi- Bine !

Din perspectiva lui Mimi

Merg intr-un magazin si i-au panglici , baloane , niste boxe pentru muzică si multe altele.

Din perspectiva lui Nicol

Abia astept sa dăm petrecerea ne vom distra atât de bine va fi un moment al vieții de neuitat .
Intru intr-un magazin alimentar si cumpăr băuturi alcoolice (nu imi vine sa cred ca m-au lăsat desi am aproape 16 ani ) , aperitive iar restul mancarilor vom da comandă. Ooooo! o sa il chem si pe iubitul meu o sa fie minunat !

După ce ne terminăm cumpărăturile mergem spre masină pun tot ce am luat pe bancheta din spate si ne îndreptăm spre vilă sau deja ar trebui sa o numesc casă.

Nicol- Mîine o sa aranjăm totul , acum sunt prea obosită merg sa fac o baie relaxanta si ma culc .
Mimi - Bine , eu voi fi in curte , merg sa fumez o țigară !
Nicol - Fumezi cam mult in ultima vreme !
Mimi - E stres mult in ultima vreme !
Nicol -Ok , te inteleg !

Ies in curtea vilei si ma uit la notificarile primite .

Anonimul - Ce mai faci ?
Mimi- Bine , tu ?
Anonimul - Te interesează viața mea ? Progres. ❤❤❤
Mimi- Nu mă fă, să îți scriu ceva rău !😂😂
Anonimul - Sa stii ca voi veni si eu la petrecere mîine.
Mimi - Asta inseamna ca te voi vedea ?
Anonimul - Nuuuuu!
Mimi- De ce ? 😒😔
Anonimul - Răbdare iubit-o !
Mimi- Măcar spune-mi cum te cheamă !?
Anonimul - Nu pot !
Mimi- Măcar prima literă te rog ?
Anonimul - Bine 😁❤
Mimi- Imi spui numele ?
Anonimul - Nuuuu ! Doar prima litera din nume !
Mimi- Ahhhh , ok!
Anonimul - J
Mimj- Jame ?
Anonimul -nuuu
Mimi - Jorge ?
Anonimul - Nuuu
Mimi - Ma dau bătută !
Anonimul - Esti asa drăguță când fumezi , dar sa stii ca prietena ta are dreptate , fumezi cam mult , asta iti face rău la sănătate!
Mimi- Nu esti tata sau mama !
Anonimul - Dar as putea sa fiu , pentru ca acum nu ai !
Mimi- De unde dracu stii ?

Citesc mesajul si o lacrimă mi se revarsă !

Anonimul - Mimi , imi pare rău nu am vrut sa te fac sa plângi am scris-o repede iartă-mă te rog !
Mimi- Nu e nimic!
Anonimul - Te rog iartă-mă, Eu te iubesc sincer !
Mimi- si eu 😶❤
Anonimul - Poftim , ma iubesti ? Cea mai bună zi din viața mea !
Mimi - Am zis-o rapid nu e adevarat !
Anonimul - Cum zici tu 😏😏😏❤
Mimi - Eu trebuie sa plec mai vorbim !
Anonimul - Bine , pa !

Nicol - Mimi !!!!
Mimi - Daaa ? M-ai strigat ?
Nicol - Noaptea asta o sa dorm la iubitul meu !
Mimi - Bine !
Nicol - Pa , ne vedem mîine la scoala ,aaaaaa da si inca ceva trimit eu invitațiile pentru petrecere !
Mimi- Bine ., pa!

Ne imbrațisăm si pleaca fericită spre iubitul ei ! Ma bucur ca are o persoana care o face fericita mereu, as vrea sa cunosc si eu cine e, dar toate la rândul lor !
Urc scările si mă îndrept spre camera mea ! Imi i-au o carte si ma asez pe pat începând sa o citesc . Cu fiecare rand citit deveneam din ce in ce mai curioasă. Brusc lumina se stinge ........aud pasi ce se îndreaptă spre mine eram speriată , nu înțelegeam ce se întâmplă!

Anonimul - Iubit-o linisteste-te sunt eu scumpul tau anonim !

Vocea imi era atât de cunoscută simțeam că îl mai auzisem. Mă aproprii incet si incep sa pun mina pe el pentru al simti , avea un corp bine lucrat si imi plăcea asta !

Anonimul - Mimi daca cobori mai in jos trecem la alt ceva ! (Si râde scurt ).
Mimi - Ahhh ,scuze ! ( si imi retrag repede mâna)

Se apropie mai mult de mine si începe sa ma mângâie apoi ma ia intr-un sărut , încearcă să imi daie maioul jos insa il opresc înțelege si continue sărutul pînă rămânem amândoi fara aer si ne punem pe pat eu adormind in brațele sale puternice . Începea sa imi apară niste sentimente pentru el sau era doar iluzia mea. .................

Anonimul  ~~FINALIZATĂ ~~❤❤❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum