Artık duramazdı
'Jimin ben.. Yorgunum bebeğim''
Yoongi.. Eşini aldatacak kadar alçak, onu kirletmeye çekinecek kadar da korkaktı.
''Lütfen. Lütfen Yoongi'' dedi Jimin ağlar bir ses tonuyla. Yoongi o gün eşine karşı sönen duygularında bir kıpırdamalar olduğunu hissetti. Dudaklarını yavaşça çocuğun dudaklarına hapsederken küçüğün gözlerinin önüne o kadınla olan öpüşmeleri geldi. Jimin ilk defa tiksindi.
Ama durmadı.
Yoongi onun dudaklarını açlıkla sömürürken kendine şaşırmıştı. Öptükçe öpesi geliyordu. O kadar güzeldi ki bir an ne yaptığını düşünme fırsatı bulmuş, çocuğun tişörtünün içindeki ellerini kumral teninde gezdirmişti. Elleri göğüs ucunda dolaşırken buranın Jimin'in en hassas noktası olduğunu biliyor ama inlememesine şaşırıyordu.
Jimin göğüs uçlarında gezen ellerin dolgun bir göğüste olduğunu düşündü. Yoongi boynunu emerken başka kadınınkine de aşk ısırıkları bıraktığını farketti. İtmek istedi onu üzerinden . Yapamadı.
Yoongi dilini çocuğun kulak memesinde gezdiriyor inlemelerini duymak istiyordu . Fakat Jimin tepkisizce tavanı izliyordu. Yavaş yavaş çocuğun yanaklarına öpücükler bıraktı ve dudağının kenarına geldi. Küçük küçük öpüp dudaklarına yerleştiğinde alt dudağını emmişti yavaşça Dudakları arasındaki et parçası ona deli gibi haz veriyordu. Yoongi o gün farketmişti.
Başka birinin bedenine dokunmaktan kendi eşinin eşsiz tadını unutmuştu.
Yavaşça çocuğun köprücük kemiklerine öpücükler bırakarak aşağılara doğru indi. Belinde o çok sevdiği çukura defalarca değinmiş, çocuğun inlemesini istemişti. Fakat hayır, Jimin eskiden Yoongi'nin beste yazabileceği inlemelerini bahşetmiyordu ona.
Elleri yavaşça eşinin şortuna gittiğinde Jimin derin bir nefes alarak yutkunmuştu. Yoongi kıyafetlerinin hala üzerinde olduğunu farketmiş, doğrulup tişörtünü çıkarmıştı. Eskiden olsa gördüğü, dokunuşlarıyla mayışmış ve dağılmış bir Jimin olurdu. Fakat şimdi tepkisizce tavanı izliyordu. İş yerinde kesin bir şey olmuştu.
Pantalonunu da bacakları arasında gezdirirken bir kolunu çocuğun ince bacakları arasından geçirmişti. '' Zayıfladı'' diye düşündü. '' Zayıfladı ve ben göremedim''
İç bacaklarına küçük öpücükler bırakıyor yukarı çıktıkça çocuğu delirtmek istiyordu. İstediği şeyi alamamak moralini bozsa da durmuyor küçük deliğin girişinde parmaklarını oynatıyordu. Normalde olsa incelerinin ikisini çocuğun ağzına gönderir ıslatmasını isterdi. Fakat morali olmadığını görmüştü. Komidinin üzerinden krem alıp önce deliğe sonra parmaklarına sürmüş kendini yukarı doğru iterek Jimin ile göz göze gelmişti.
''Acıtırsa söyle aşkım'' dediğinde Jimin burukça gülümsedi.
Hiçbir şey birkaç saat önce olanlar kadar acıtamazdı.
Yoongi önce bir parmağını ittirip çocuğun tepkilerini izledi. Sadece yutkunmuş tavana bakmaktan kendini almamıştı. Yerini ikinci parmağı da aldığında Jimin sadece gözlerini sıkmıştı. Yoongi alnına küçük öpücükler bırakıyor geçeceğini fısıldıyordu. Geçmeyecek diye düşündü Jimin. ''Asla geçmeyecek''
Büyük olan parmaklarını çıkarıp kendini ittiğinde Jimin elinin altındaki ince çarsafı sıktı. ''Bebeğim tırnakların avuçlarına geçecek. Ellerini sırtıma koy'' dediğinde küçük olan neredeyse kahkaha atacaktı. Şimdi de onu mu düşünüyordu ?
Yoongi yavaş yavaş içindeki hareketlere devam ederken bir süre sonra çocuğun hiç zevk almadığını anlamış kendi aldığı inanılmaz zevki bırakarak içinden çıkmıştı. ''Sana bir şey olmuş. Anlat eşine bebeğim ''
''Önemi yok Yoongi. Sen temizlen gel'' demişti sadece. Yoongi itiraz etmedi. Çocuğun dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp banyoya ilerledi.
O gece Yoongi Jimin'in duyamadığı inlemelerini hayal ederek kendine dokunurken Jimin, hızlıca kıyafetlerini bavula doldurmuştu. Zaten onun kıyafetlerinin olduğu oda farklıydı. Yoongi'nin sabaha kadar görme imkanı yoktu.
Yeni bir çarşaf serip iç çamaşırlarını giyerek tekrar yattı yatağa. Sonra eşinin beline dolanan kollarını hissetmişti. İçi acıyordu. Canı çok acıyordu ama, artık burada duramazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Marriage (Yoonmin)
Fanfic''Jimin , eşinin onu aldattığını acı bir şekilde öğrenmişti'' Kısa hikaye - Tamamlandı