3

63 22 3
                                    

    ─ Lalice? Și până la urmă de ce tocmai vedetă? întreabă Rose ușor derutată.

    ─ Oh, Rose... Ce întrebare stupidă! spune Lalisa ușor supărată.

     ─ Rose, las-o în pace, ăsta e visul ei de când avea doar 7 ani, spune Jisoo mângâind-o prietenește pe spate.

     ─ În fine, fetelor...haideți să mâncăm ceva, sunt lihnită! spune Jennie.

      Lisa își dă ochii peste cap și oftează.

      ─ Lisa, dacă nu vrei să mergi rămâi aici! Nu te obligă nimeni să mergi cu noi!

     ─ Calmează-te femeie! Am zis eu că nu vreau să merg? se răstește Lisa către Jennie.

      Jisoo intervenii între ele, ca fiind cea mai mare din cele patru fete.

     ─ Fetelor gata, calmați-vă!Haideți la cantină mai repede fără ceartă!spune Jisoo pe un ton neutru privindu-le pe fiecare în parte.

      Jennie se strâmbă la Jisoo și după o privii pe Lisa cu puțină ură.

       Lisa le ignoră pe cele 2 fete, dându-și părul pe spate ca o adevărată divă sau mai degrabă o pițipoancă și pleacă fără să le mai bage în seamă.

     ─ Vedeți! Ați supărat-o pe Lalice!spune Rosé suflându-și șuvițele de păr căzute pe față.

     ─ Taci, Rosé! Ea a început cu arfurile ei de "divă"! spune Jennie făcând ghilimele cu degetele ei firave în aer.

      ─ Gata! Am zis, gata! Faptul e consumat, haideți la masă și gata!spune Jisoo trăgându-le pe cele două fete după ea la cantină.

Lisa pov.
Am plecat de lângă fete fără să m-ai zis ceva.M-au enervat din cale afară.Cine se cred, oare?Cred că mi-am ales prietenele greșite.În timp ce mergeam spre cantina școlii m-am ciocnit de un tip și am căzut în fund.

Taehyung pov.
Mergeam liniștit pe hol când m-am ciocnit de o fată, iar această căzuse în fund. I-am intins mâna politicos să se ridice, dar aceasta mi-a dat peste mână. M-am uitat la ea m-ai atent și era Lalisa. Rămăsesem un pic șocat.

     ─ S-scuze, Lalice... spun ușor rușinat.

     ─ Oh, n-nu e nimic... spune ea și se ridică de pe podea așezându-și hainele șifonate.

     ─ Dar, tu ce faci aici? întreabă ea.

      ─ Îmi căutam prietenul, Jungkook.

       ─ Ce bine de tine, ai prieteni... eu nu mai am, spune ea uitându-se în gol.

       ─ Putem fii noi prieteni dacă dorești, spun eu și mă apropii de ea lipind-o de un dulap și o privesc fix în ochii.

       ─ Ăm... Eu trebuie să plec... spune ea parcă sufocată.

      ─ Oh, nici gând... spun și îmi apropi încet față mea de a ei.Îi puteam simți respirația.

        Lalisa își întoarse capul stânjenită roșind ușor, iar eu i-am întors fața spre mine și i-am ridicat ușor bărbia cu degetele mele și fără să ezit, am sărutat-o.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

❛Sugar ↝ Taelice❜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum