petschead: Söylemezsem, kendimi çok rahatsız hissedeceğim.
Cidden bunu söylemeye ihtiyacım var.
jimiyong: Neyden bahsediyorsun Madelaine?
Hiçbir şey anlamadım?
petschead: Teşekkür ederim, her şey için.
Biliyorum, teşekkür edilmesinden rahatsız oluyorsun ama teşekkür etmeseydim kendimi cidden kaba birisi olarak görecektim.
jimiyong: Bu benim görevimdi, Madelaine.
Sen benim her şeyden önce arkadaşımsın ve arkadaşlar sadece iyi günlerde değil, kötü günlerde de birbirlerinin yanında olurlar.
petschead: Senin hakkında ki düşüncelerim de haksız olmadığımı bana kanıtladığın için teşekkür ederim ama, bunu dışarı da yansıtman gerekiyor Jiyong.
İnsanlar senin hakkında çok kötü biriymişsin gibi konuşuyor, ki haklılar; çünkü onlara sadece bu yönünü gösteriyorsun.
Statü farkını önemsemediğini biliyorum, genel olarak senin hakkındaki tüm gerçekleri biliyorum. Ama sen, insanları kendinden uzak tutmak adına yaptığın bu hareketten dolayı çok kötü birisiymişsin gibi görünüyorsun. Bunu sevmiyorum Jiyong, sana kötü tek bir kelimenin gelmesini sevmiyorum çünkü; sen aslında hem olgun hem çocuksu hem de melek gibi bir adamsın.
Bunu dün için demiyorum, onca zamandır beraber az çok vakit geçirdik ve senin gördüğümü ya da bildiğimi bilmediğin şeyler biliyorum. Sadece gerçek seni göster, kişisine göre muamele yap. Duvarlarından içeri girmek o kadar kolay değil, açıkçası bana neden izin verdin onu bile bilmiyorum ama, bir günlük kölem olduğunda seni sıkıştırdığım halde bana ben ayrımcılık yapmıyorum demedin.
Bu bana dokundu ve kartlarımı bu konuda açık oynamaya karar verdim. Lütfen, gerçek kendini göster ki, insanlar görüşlerini değiştirsinler ve ben de birilerini parçalamamak için kendimi tutmaya çalışmayayım.
jimiyong: O duvarlardan içeri geçmene ben izin vermedim, eminim senin de bundan haberin yoktur.|
O duvarlardan içeri geçmene ben izin vermedim, eminim|
O duvarlardan içeri|
O|
jimiyong: Madelaine, beni gördüğün için teşekkür ederim.
Ama bu artık kendimi savunma mekanizmam haline geldi ve bunu nasıl alt edeceğimi bilemiyorum. Ben de mutlu sayılmam bu durumdan ve bir dakika, sen daha demin benim için birilerini dövmemeye çalıştığını mı söyledin?
petschead: Cidden...
Dediklerimi düşün ve kendine pay çıkartmayı bırak, Kwon.
jimiyong: Deneyeceğim.
(Görüldü, AM 01:15)
Gülüşlerine ölürüm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
redamancy • kjy ✓
Fanfiction"Ben, seninle ilgili hiçbir şeye ihanet etmek istemedim." -Kwon Ji Yong