připadám si jako idiot

74 5 1
                                    

,,Dobré ráno jak se máš?". Řekla asi v půl osmé Ginny Amandě.,,Ahuuj"řekla Amanda a objala ji.
Višla jsem z pokoje a uviděla jsem tam Joshe. Měl tak nádherně midré oči.Pokaždé když jsem se na něj podívala,tak jsem se zakokala do těch jeho očí.,,Ahoj". Řekl mi tiše Josh. Zalezla jsem spátky do pokoje a spadla jsem do postele. Představovala jsem si Joshovo nádherné modré oči.,,Copak,zase Josh". Neodpověděla jsem jí a rozplívala jsem se. Po chvilce jsem se rozhoupala a šla jsem se dolů najíst. Zase jsem potkala Joshe.Snažila jsem se mu nedívat do očí protože je má tak nádherné. Dole jsem si udělala chleba. Začala jsem vzpomínat na ty Joshovo oči. Najednou přišel Josh do  jídelny a podíval se ba mě. Sedl si vedle mě. Položila jsem ruku na stůl. Po chvilce mi položil jeho ruku na tu mojí. Ze začátku jsem se nebránila,ale pak jsem vztala a šla jsem rychle do pokoje. Mezi dveřna jsem se na něj jen podívala s úsměvem a zase jsem se rozutekla do pokoje. U dveří jsem se zastavila a začala jsem přemýšlet,jestli mám jít  do pokoje nebo spátky k JoshovI Rozhodla jsem se jít špatný za Joshem. Tak jsem se otočla a šla jsem za ním.,,Promiň,nevím proč jsem odešla"řekla jsem smutným hlasem. Josh mě chytil za ruku a začal mi hladit vlasy. Jen jsem stála a čekala co bude dál...přiblížil se ke mě že jsme od sebe byly takoví malinký kousek...začala jsem z hluboká a rychle dýchat...
Začala jsem se bát co bude dál.
Stalí jsme takle asi 10 minut. Pak mě pustil usmál se na mě a odešel. Asi. dalších 5 minut sem tam stála. Nevím ani proč...
Když jsem přišla do pokoje,tak se mě Amanda začala ptát kde jsem byla tak dlouho. Jen jsem si lehla na postel a neodpovídala jsem jí. 
Večer jsem přemíšlela co by se mohlo stát kdyby...
Další den jsem se mu snažila vyhýbat. Nechtěla jsem aby se stalo to  co včera,ale třeba ještě hůř. Když jsem chtěla jít dolů na snídani,oběd i večeři tak jsem nechávala Amandu jít jako první,ani se podívala jestli tam je Josh nebo ne. A když tam náhodou byl tak jsem se  schovala za Amandu a dělala jsem jakože  tam nejsem. Bylo to divný ale jo, fak sem se za Amandu schovala...kdyš okolo nás prošel Josh tak se na mě koukal jako na blázna,ale stejně se na mě usmíval.
Rozběhla jsem se do pokoje a lehla jsem si na postel. Amanda si lehla vedle mě a obě jsme se rozesmáli tak moc že nás slišeli i dole v jídelně.Smáli jsme se asi deset minut a pak nás to už přešlo.
Někdo nám zaklepal na dveře,lekli jsme se tak že jsme viskočili z postele.
Šli jsme otevžít a tam stál....
            
            ....pokračování příště....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 22, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Holka z děcákuKde žijí příběhy. Začni objevovat