Hej!
Ni minns välden här boken som en uppföljare till Kära mobbare som jag publicerade år 2015? (Snart fyra år sedan!)
Jag måste säga att det inte är bara mitt skrivarsätt som har förändrats sen dess, utan jag själv som person också. Kära mobbare var en ren katastrof som jag skapade som tolv/trettonåring och därför bestämt mig för att ta bort den permanent. Dels för att det redan finns en massa böcker med liknande handling och dels för att jag är så missnöjd med den.
Jag hoppas ni tyckte om Skelettpojken. Jag kanske väljer att skapa karaktärer för boken och kanske till och med en bakgrundshistoria då man förstår boken bättre. Vi får se hur det blir!
Hur är det med er annars? Är ni på Wattpad lika mycket som förut? Skriver ni fortfarande? Är ni fortfarande intresserade i sådant som ni var i förut? Vad händer i era liv? Berätta!
Jag själv är på Wattpad men inte på detta konto då jag intresserar mig för andra saker nu. Det är mitt första år på gymnasiet, jag läser samhällsvetenskapsprogrammet. Dock så vet jag inte riktigt vad jag vill bli, men jag har en plan!
Det är lite rörande faktiskt. Jag har haft Wattpad sen jag var tolv så jag ni har basically sett mig växa upp här.
Tack återigen för att ni ägnade er tid till att läsa Skelettpojken! Jag är hemskt tacksam och uppskattar alla fina kommentarer och meddelanden.
Ta hand om er!
ESTÁS LEYENDO
Skelettpojken
Historia CortaEn bortgången pojke och en levande flicka återförenas efter många år.