Capitolul 15

460 25 12
                                    

Cum ar reacționa BTS cand afla ca ai luat o nota mica la școală? (În rol de frate mai mare)

《Jin》

Te pregatea-i sa mergi cu prietenele tale la mall,cand deodată intra Jin in camera ta ca o furtuna fluturând o hârtie in fara ta.

Jin : Sper ca ai o explicație buna pentru nota mica pe care ai luat-o la matematică!

Tu încerci să îl ignori si sa pleci pentru că era tarziu si sigur prietenele tale te așteptau. Jin vede ca il ignori si se enervează foarte tare.

Jin : Daca nu ai o explicație buna si daca ma ignori......mama o sa afle mai repede de nota ta decât ai fi crezut!*spune si se uita cu un aer superior la tine*. Acum suna-ti prietenele si spune le ca nu mai poti merge cu ele!

Y/N : De ce?

Jin : Pentru ca ai nevoie de ajutor la matematică,iar eu o sa te ajut!*spune autoritar*

《Yoongi 》

Erai la tine in camera si asculta-i muzica. Yoongi intra in camera ta vrând să te cheme la masa,dar vede testul de pe biroul tau.

Yoongi : Y/N...,ce-i cu asta?*spune si iti arata testul*

Y/N : Testul la geografie. De ce?

Yoongi : Daca nu vrei sa le spun părinților vei face ce vreau eu o lună!

Y/N : Si daca nu vreau?

Yoongi: MAMA!!!!...

Ii pui mana la gura si îi spui că accepti înțelegerea,el zâmbind victorios.

《Hoseok》

Raza de soare s-a dus la ședința cu părinții in locul mamei tale, deoarece ea a avut multe de facut.

Cand Hoseok s-a intors de la școală a venit direct la tine in camera.

Hoseok : Y/N! Ce s-a intrăm cu tine? De ce iti scad notele la fizica?

Y/N : Hoseok...e-eu......*spui si iti lasi privirea in jos*

Adevărul este că nu poti intelege fizica. Profesoara nu explică pentru a intelege toti.

Hoseok : Daca este vre-o problemă poti sa imi spui.

Y/N : Păi......nu pot intelege lectiile.....profesoara nu explică pentru a intelege toti.....

Hoseok : Si i-ai spus?

Tu dai din cao in semb de "nu". Hoseok ofteaza.

Hoseok : Data viitoare ma poti inteba pe mine. Acum haide jos. Trebuie sa mananci.

Y/N : Ii vei spune mamei?

Hoseok: Off....de data asta ai  scapat.* spune si iti zâmbește,iar tu il îmbrățișezi strans*

* spune si iti zâmbește,iar tu il îmbrățișezi strans*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝙗𝙩𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum