Situație: esti racit/răcită
|•° Jin °•|
Are grija de tine. Iti face mâncare,multa mâncare și stă cu tine ca sa te simti mai bine.
-- Promit că în cateva zile te vei simti de 1000 de ori mai bine!
|•° Yoongi °•|
Deobicei e indiferent si nu il intereseaza absolut nimic, dar cand vine vorba de tine parca e alt om.
A stat cu tine pana te-ai facut bine. Ba chiar a încercat sa-ti gătească supa, ceva ce nu mai făcuse pentru nimeni.
|•° Hoseok°•|
Raza ta de soare era îngrijorată pentru starea ta. Si-a dat semăna ca nu te simți bine și te-a obligat să rămâi acasa.
A stat cu tine, uitandu-va la filme, marcând si dormind împreună.
|•° Namjoon°•|
A avut grijă de tine, asa cum numai el ar fi putut.
A stat cu tine, te-a facut sa râzi si si-a ridicat moralul.
A doua zi erai mult mai bine datorită lui. Nu te scăpase din ochi nici o clipă, petrecând tot timpul cu tine.
|•°Jimin°•|
Micuțul Mochi a stat cu tine permanent. Te-a răsfățat si te-a tratat cum numai el ar fi putut.
--Promite-mi ca nu vei mai faci vreodata! Nu îmi place să te văd asa!
|•° Taehyung•°|
Taehyung a fost foarte atent cu tine si nu te-a scăpat din ochi nici o clipă.
Ti-a gătit si a stat lângă tine, încercând să te puna pe picioare, in final reușind.
|•°Jungkook°•|
Chiar dacă nu se pricepea in a avea grija de cineva, a încercat să facă totul perfect.
Ținea la tine si nu îi plăcea să te vadă în acea stare.
V-ați uitat împreună la anime, ati dormit si ati mâncat ceea ce el găsise.
N/A : mi-ar plăcea să am pe unul dintre ei lângă mine acum.🤧
Iar am răcit si stau acasa...
Dacă următoarele capitole nu vor fi reusite sa stiti ca am dat tot ce era mai bun si sper totusi ca va vor plăcea♡
CITEȘTI
𝙗𝙩𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣
HumorStiu ca mai sunt cărți de genul, dar o sa incerc sa fiu originală. Spor la citit! :)))))