Myra's pov
"Myra,kau ok tak?Cikgu Aztul kata ape?"tanya Lisya,dah perangai pun makcik bawang kan..😂
"Ok je,cikgu kata aku ngan budak tu kene kemas kelas pastu cikgu nak kunci pintu kelas..petang ni kiteorang kene kemas,"kata ku panjang lebar lalu mengeluh panjang.
"What!Kemas?!Kunci?!"jerit Fiqa.Ee dia ni kalau jerit cair taik telinga aku."Ye,kau kalau tak jerit tak boleh ke?"bebel ku."Hehe,sorry..😆,"kata Fiqa lalu memeluk lengan ku.
"Eee,da la jom masuk kelas..nanti mengamuk jugak cikgu Fadila tu,"lalu aku menarik tangan mereka berdua kalau tak tarik memang mereput kat ditu je la kiteorang..
-Petang-
"Ha,tunggu pun cikgu ingat korang tak tunggu,"kata Cikgu Azrul sambil tersenyum."Eleh,kalau saya tak tunggu nanti ade orang tu mengadu kat mama pulak,"kata Alief lalu menjeling cikgu Azrul.Aku mengerutkan kening.Diorang ni memang adik beradik ke?"Ala,senyap ah kau,"cebik cikgu Azrul."Kalau adik ngan abang nak gaduh kat sini..baik saya balik dulu,"kataku setelah senyap sekian lama.
Cikgu Azrul tersengih.'Eeh cikgu ni sengih-sengih..apa kes?'"Da la pergi kemas kelas sana eh Alief aku bagitau mama ape yang kau buat hari ni ea?hahaha,"kata Cikgu Azrul sebelum gelak sekuat kuatnya.
"Tak payah lah bengong,"kata Alief lalu meluku kepala Cikgu Azrul.Cikgu Azrul pula mengaduh kesakitan sebelum mengusap kepalanya yang diluku oleh Alief.
"Ok la bye,"kata Cikgu Azrul lalu mengunci pintu dari luar.'Gulp..habis la aku duduk ngan budak ni berdua je..Myra..fikir positif ok?Tak mungkin Alief buat macam tu'.
"Da sapulah cepat!"jerit Alief lalu duduk di kerusi dengan meletakkan kaki di atas meja lalu bermain dengan telefonnya.Aku menepuk kuat meja itu.Alief terkejut.
"Amboi kau!Senang lenang ea kau!Tolong la aku jugak..ni main fone je keje kau,"jerit ku.Alief pula tengah asyik memandang muka ku.'Eleh,tahu la aku ni cantik tak yah la nak tengok lama-lama'
"Betul ni kau nak aku tolong?".Aku mengangguk."Kalau kau nak aku tolong kau..kau kene bagi something dulu..,"sambung Alief lalu senyum.'Alahai dia punya senyum tu,cair aku..'
"Ha,kau nak ape..tapi aku bukannya ade duit pun,"kata ku.Alief terus berdiri di hadapanku.'Dia ni tinggi jugak'.Aku mendongak.Alief mengambil penyapu dari tangan ku lalu diletakkan di tepi.
Alief menapak ke hadapan.Aku menapak ke belakang,akhirnya aku bersandar di dinding.Dia meletakkan tangannya di dinding lalu mendekatkan mukanya dengan mukaku.
"Aku....nak...kau...boleh?Aku nak...cium kau..boleh? Aku nak..tidur ngan kau...boleh?Aku...nak kahwin ngan kau..boleh?"kata Alief lalu mendekatkan lagi mukanya dengan mukaku.
Muka ku bahang."Eee,kau gila ke ape?kita kan bukan mahram..kau fikir aku ni hamba kau ke?"kataku lalu cuba menolak kuat badan Alief namun tak berjaya.
"Lepas kahwin nanti..kite buat macam-macam ea..tapi buat masa sekarang ni aku nak buli kau sepuas puasnya..,"kata Alief lalu gelak.
"Suka ea kau,gelak2,gelak puas-puas biar mati..,"kata ku lalu mengambil penyapu di tepi meja itu.
"Kalau aku mati,kesian la kau,bakal suami kau mati,hahahaha,"kata Alief lalu gelak seperti orang gila.
"Tak nak aku jadi isteri kau,kalau aku jadi isteri kau boleh mati kalau aku hidup ngan kau,"kataku lalu membuat rolling eyes.
"Da la cepat kemas, aku nak balik awal ni,"bebelku.
YOU ARE READING
Ketua Gengster tu aku punya!
Teen FictionDi Smk Putrajaya,ade satu geng iaitu,Rude boys.Pelajar kat situ semua takut gila dengan boys tu. Tapi ade seorang pelajar ni,berani gila..nak bertentang mata pun tak takut...Dia adalah Amyra Maisarah. "Hoi!kau yang langgar aku kan!"-Amyra Maisarah. ...