Merhaba arkadaşlar. Uzun süre önce açtığım hesabımı şimdi aktif olarak kullanıcağımm. Öncelikle 8. sınıf olduğum için haftada en fazla 4 bölüm atabilirim. Emeğimin karşılığında desteğinizi bekliyorumm. Muck muck 💓
Zeynep gittikten sonra düşünmeye başladım, acaba yanlış mı yapıyordum, bencillik mi idi bu yaptığım? Yoksa değer bilmezlik mi? Mardin'in birçok kızı bana imrenerek bakarken benim bunu yapmam doğru muydu? Ama artık başkalarını önemsemiyecektim. Fazlasıyla yapmıştım bunu. Valizim, biletim, param yani gerekli olan her şey hazırdı. Bir tek gidince ne yapacağımı bilmiyorumdum onu da İstanbul' daki kuzenim Ruşen ayarlıyacaktı, o zamana kadar pansiyonda kalmayı planlıyordum.
Yine ailemi düşünmeye başladım. Acaba neden beni burada bırakıp kaçmışlardı. Hatam mı olmuştu : 4 yaşındaki bir çocuk en fazla ne yapabilir ki... Ama şimdi 16 yaşındayım ve yaptığımın hata olduğunun da farkındayım. Ama bu köyde kalmak istemiyordum. Dedem ağa olduğu için diğer kızlar gibi büyümedim hiç. Bir dediğim iki edilmedi. Ama benim istediğin bu değildi ki.Kahvaltıda dedemi daha bir mutlu gördüm. Osman ağa ile anlaşmış beni onun oğluna verecek. Ortalıkta verecek bi Öykü olmadığı sürece sevinsin bakalım!
Yarın gece saat üçte otobüsüm var. İş işten geçti. Artık kendi hikayemi kendim yazacağım.
Bi oy verin devamı gelsin
Sizi seviyorumm.