*capitol de Crăciun*
Pov.Yura
Astăzi e Crăciunul și vreau să îi fac o surpriza lui Beka o sa ii fac cea mai frumoasă surpriză...ce dracu tot spun eu aici nici nu știu ce dracu sa ii iau....aaa shit....bine că nu e acasă s-au dus să cumpere decorațiuni pentru bradul de Crăciun,poate îmi vine vreo idee până vine el acasă.Mă plimbam prin casa ca leul în cușcă(de fapt pisica)și tot nu îmi venea nici o idee despre ce dracu sa ii iau,fuck...am belit-o.Sunt scos din gândurile mele atunci când aud ușa deschizându-se iar pe ea intra raza mea de soare...drace mă tâmpesc rău de tot...eram puțin agitat.
Beka:hey Yura
Yura:aaa...hey B...Beka...*zic balbaindu-ma*
Beka:Ești bine Yura?
Yura:aaa...da sunt bine hai a împodobim bradul....
Beka:ok...Împodobeam bradul iar peste noi se lasă o liniște a dracu de plictisitoare până când am vrut sa pun steaua în vârful bradului dar era prea înalt sa ajung la el așa că Beka văzând cel mai probabil că mă chinui mă luat în brațe pe la spate și mă ridicat în așa fel încât să ajung la vârful bradului sa pun steaua după aceea mă lăsa jos.
Yura:puteam și singur...*spun uitandu-ma serios la el*
Beka:am văzut cum te chinuiai sa ajung la vârful bradului.*spune puțin amuzant*
Yura:nu e vina mea că bradul e prea înalt,e vina ta.
Beka:deci e vina mea că ești prea scund?*spune uitându-se de sus la mine*
Yura:nu sunt scund*spun puțin nervos*
Beka:ești așa adorabil când te enervezi*spune chicotind și mă mângâie după ureche*
Yura:n..nu s.. sunt dr..dra... drăguț*spun abținându-mă sa nu torc*
Beka:pisica adorabilă ce ești*spune continuând să mă mângâie*
Yura:prrr....prrrr... prrrr
Beka:Yura?*spune oprindu-se*
Yura:da Beka?*spun uitandu-ma la el cu ochișorii mei de pisicuță*
Beka:I love you Yura
Yura:I...I love y...you too*spun puțin rușinat*În următoarea secunda Beka mă trage in brațele lui și buzele noastre se unesc formând un sărut.Imi pun mâinile în jurul gatului sau iar el pe talia mea.Isi pune mâinile pe coapsele mele luandu-ma în brațe și mergem în camera lui,mă pune ușor pe pat continuând să mă sărute.Dupa câteva minute rupe sărutul din cauza lipsei de oxigen și începe să mă sărute pe gat eu începând instant sa torc...urăsc că îmi știe punctele sensibile...și când mă distram și eu mai bine se oprește brusc uitandu-ma confuz la el.
Yura:de ce te-ai oprit?
Beka:atâta primești deocamdată
Yura:whaaaaat???Dar uită-te ce mi-ai făcut*spun și îi arăt umflatura din pantaloni*Tu m-ai făcut așa tu mă rezolvi.
Beka:va trebui sa te rezolvi singur.
Yura:dar...
Beka:ți-am spus nu fac asta cu tine până nu faci 18 ani.
Yura:vaaaai...ești imposibil știai?
Beka:dă știu dar tot mă iubești
Yura:da te iubesc
Mă apropii de el și îl sărut.
Beka:mă duc să pregătesc mâncarea sa fii gata până termin.
Yura:ok.După ce Beka pleacă mi-am amintit ca eu tot nu i-am luat un cadou de Crăciun...fuck.imi i-au telefonul și îl sun pe Victor...știu că așa va fi o prostie dar merita sa încerc.
Victor:Yuuuriooooo*spune vesel*
Yura:hei nu strigă așa tataie
Victor:scuze Yurio doar că mă bucuram că mai sunat.
Yura:nu te obișnui
Victor:și spune-mi cu ce as putea sa te ajut?
Yura:pai...amm astăzi e Crăciunul și nu știu ce dracu sa ii iau cadou lui Otabek și mă gândeam că poate mă poți ajuta.
Victor: Yurio ști că Otabek te iubește foarte mult nu-i așa?
Yura:da știu și cu ce mă ajută pe mine asta?
Victor:cel mai bun cadou pe care i l-ai putea oferi ești tu Yurio.Pentru Otabek tu ești cel mai bun cadou.
Yura:dă mersi pentru nimic.
Victor:n-ai pentru ce Yurio.
*Hey Victor poți să vi să mă ajuți puțin.Striga Yuri*
Victor:vin acum iubirea mea.Scuze Yurio trebuie sa plec.
Yura:pa Victor
Victor:pa YurioVictor nu mi-a fost deloc de ajutor...auzi la el,eu sunt cel mai bun cadou pentru Beka.E adevărat,Beka tine foarte mult la mine dar mă gândesc că dacă nu ii iau în cadou se va supăra pe mine....aaaa prea multe gânduri.
Era seara de ajun iar eu și Beka terminasem de mâncat,nu știam că Beka gătește asa de bine.Dupa masa Beka ma tras până la bradul de Crăciun și da mă tras fiind că nu vroiam sa merg.Il văd cum ia o cutiuță mica cu o funda roșie de sub brad...sa nu îmi spui că e ceea ce cred eu că e...
Yura:asta e ceea ce cred eu că e?...
Beka: posibil
Deschide cutiuță și înăuntrul ei era un inel
Yura:fuck Beka nu îmi poți da un inel...
Beka:pot și o voi face*îmi întinde mâna și eu fac la fel și îmi pune inelul pe deget* vezi să îți arăt cat de mult te iubesc.
Yura:și eu te iubesc Beka...dar trebuie să îți spun ceva
Beka:ce anume,nu ai niciun cadou să îmi dai*spune zâmbind*
Yura:pai adevărul e...stai de unde ai...
Beka:te-am auzit când ai vorbit cu Victor
Yura:amm...da nu ești supărat pe mine?
Beka:nu am de ce sa fiu.Tu ești cel mai bun cadou
Yura:Beka,te iubesc*spun și îl iau în brațe*
Beka:și eu te iubesc.
Restul seri am petrecut stand langa brad.Hey lume scuze că acest capitol a apărut chiar acum după ce a trecut Crăciunul....he he..nu am avut timp sa îl public...scuze (•_•') Oricum speră să vă placă.
CITEȘTI
Îndrăgostit de un Neko(Otayuri story)
De TodoYuri Plisetsky steaua Rusiei după ce Victor Nikiforov sa retras din patinajul artistic devenind antrenorul lui Yuri Katsuki.Toata lumea îl cunoștea,toată lumea îl admiră și îl iubea dar un singur lucru nu știau despre Yuri Plisetsky faptul că acesta...