bengisunalp adlı kullanıcının kitabı.
Kapak:
Açıklama:
Ben, Damla Yılmaz. Mükemmel bir bela çeker aynı zamanda şanssızlık abidesiyim.
Yıl içinde yaşadığım rezillikler ile bir gün gazete manşetlerinde olabileceğime inanıyorum.
Düşük çenem ve az buçuk çatlak yapımla karşı tarafı yıldıran bir avukatım.
24 yaşında, düzen hastası ve Basireti Bağlılar Derneği başkanıyım.
Hayatımdaki tek erkek: Kedim Siyami
Tek yeteneğim: Aralıksız konuşmakVe
Şimdi hayatımda çok önemli bir yeteneğim var: Hayatımın ortasına bodozlama düşen bir kurbağa.
Bu kurbağadan intikamımı almak zorundayım.
Peki ben intikam planları yaparken benimle misiniz ?
Kerem Karaaslan, sen hayatımda tanıdığım en çirkin kurbağa prenssin. Hatta öyle ki sen bu hayatta ki son kurbağa prenssin.
Bende Damla Yıldız isem seni gerçek bir prense çevirecek, o aptal prensesi bulup yok edeceğim.
Sonsuza kadar çirkin kal işte aptal kurbağa.
Sen evrendeki son kurbağa prenssin ve bende seni prensesinden ayıracak o cadıyım...
Kategori:
Genç kız edebiyatı.
Popülerlik Durumu: (28.12.2018 tarihli)
Okunma: 201
Oy: 42Bölüm Sayısı:
4 bölüm. (Güncelleniyor)
Eleştirim:
Öncelikle kapak çok güzel.
Kategoriyi yansıtıyor.Kitap açıklamasını pek beğenmedim. Yani konudan bahsetmiş ama fazla spoi vermemiş, bu çok güzel ama 'Ben Damla.. 24 yaşındayım.. avukatım..' bu şekilde olmasaymış. Bence okuyucu karakteri okudukça tanımalı.
Kitap hakkında, kurgun harika. Ben bu tür kitap değilde, hep polisiye okurum o yüzden klişe midir bilmem ama orjinal ise muhteşem kurgu.
Kitap işlenişi hakkında, konuyu güzel işlemişsin. Bam güm konuya dalmaman iyi olmuş. Fazla yazım hatası da yok. Okuyucuyla bölüm başında ve sonunda samimiyetin çok güzel.
Başka eleştirim yok. Genel olarak şöyle bir toparlarsam, 'beğendim, takipteyim'
***
Ufak tefek şartlar bölümünü okuyup, tanıtım için yorum atmayı unutmayın!
Sevgiler♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP TANITIM & KAPAK TASARIM
Non-Fictionİsteyenin kitabını tanıtıyor, isteyenin de kapağını tasarlıyorum. Az okuyucun varsa durma gel! Bir kapağın yoksa durma gel! Burada sizin için varım. Şartlar fazla basit, ve tanıtım yaptıracaksanız, başka birine destekte olmuş oluyorsunuz. Nasıl mı...