Eşsiz Ritim

68 9 5
                                    

Ecccsa adlı kullanıcının kitabı.

Kapak:

Açıklama:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açıklama:

Burya kadar sadece elimde olan kemanım ile geldim. Her gün saatlerce çalışarak bir sürü yenilgiye imza attım.

Şimdi ise önümde bekleyen ülkelere kendimi göstermek vardı.

Ülkeler arası bir yarışma ve tek bir şarkı ile hayatın değişir.

"Hazır mısın? Son söyleyiş, son seslendirme. Ondan sonra bom."

Önümdeki kapı açılmaya başladı. Ben, yılların emeğiyle geliyorum.

Ve herkes beni ayakta alkışlayacak!

Kategori:

Genç kurgu.

Popülerlik Durumu: (29.12.2018 tarihli)

Okunma: 60
Oy: 45

Bölüm Sayısı:

5 bölüm. (Güncelleniyor)

Eleştirim:

Kapaktan başlayalım.
Çok güzel tasarım. Kim yaptıysa ellerine sağlık.

Açıklamaya gelirsek, o da çok güzel.

Kitabın içeriğine bakalım bir de.
Kurgu çok başarılı. Genç kurguda textinglerin içinden ortaya çıkan, hasret kaldığımız bir kurgu.

Konuyu işleyişin, ilk bölümde olaylar bana çok hızlı gelişmiş gibi geldi.

Kitabın devamında, bu hafifliyor ve yerini çok güzel bir kurguya bırakıyor. Yabancı karakterlerin kitaplarını hep severim.

Seks ya da küfür kullanrak komik olduğunu sanan yazarların genç kurguları yerine, bu tip hikayeler her zaman en iyisidir.

Texting herkes yazar, kurgu bulmak meseledir.

'Takipteyim'

Bu ara çok güzel yazarlar buluyorum.

***

Bakın derim bu kitaba ve diğer tanıtımlara. Kurgusunu beğendiğinizi açın açın okuyun, oy verin. Okuyup, beğenip, oy atmadan geçmeyin. Yıldıza basacaksınız canım!

Ufak tefek şartlar bölümünü okuyup, tanıtım için yorum atmayı unutmayın!

Sevgiler herkese♥♥♥♥

KİTAP TANITIM & KAPAK TASARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin