1.Bölüm

21 3 1
                                    

Kalktı usul usul. Bir kez daha lanet ettiği doğan güneşe,cıvıldayan kuşlara, içerden bas bas bağıran biyolojik babasına, onu bu günde de merak etmeyen annesine, nerede sabahladığı belli olmayan Ateş(ikizi)'e ,dost bildiği  herkese .

Evet babası zengindi, evet annesi de zengindi ,evet çoğu şeyi eksik değildi . Sevgi,güven,umut,şefkat,ilgi dışında .Bunlar yeri asla dolmayacak büyük boşluklardı. Dolmuyordu işte.

Her şey tamam diyelim ama Su zaten hayata bir sıfır yenik başlamıştı. Engelliydi Su yürüyemiyordu . Tekerlekli sandalye kullanıyordu. Su yirmili yaşlarında ama üniversite okumasına izin yok.

Babası çok eski kafalı kız dediğin kırar dizini oturur diyor başkada birşey demiyor.
Ateş mi? Ateş okumasa olur mu o erkek, o soyu devam ettirecek olan her istediğini yapar.

Hiç düşünmez kardeşini ? Tabiki düşünür "ezik,yazık,zavallı" evet... evet bunlar kardeşinin sözleri ve daha birçok aşağılayıcı söz ve küfür. Bir insanın kardeşi böyle derken , umutsuzluğa kapılmamak elde değil ki.

Oysa ki Su'yun gözleri inadına ümit diyor, mavi mavi parlıyor.
Ama sadece gözleri ...

O muhtaç , o zayıf. Bir bardak suyu bile kendi başına içemezken başkasına kafa tutmanın alemi yok diye düşünüyor.

Bir sevdiği var Su'yun asla kavuşamayacağı ,özlediği,uğruna göz yaşı döktüğü , sayfalarca onun hakkında yazdığı,fotoğraflarını biriktirdiği, her akşam yüz hatlarını ezberlercesine fotoğrafına baktığı,kurtarıcısı,aynı renk gözlere sahip olduğu. Mavişim dediği bir sevdiği var Su'yun.

Atatürk bu dünyada sevdiği tek kişi .

Umutsuzluğa düşdüğü zaman vatanını düşünüyor Su . Hasta adamın dirilişini(savaş yıllarında Türkiye hasta adam olarak adlandırılıyordu) sonra diyor ben kalkacağım savaşacağım.

Kendi çapında savaşıyorda.
Yazıyor. Su gizemli bir blooger.

Ve son zamanlarda çıkan plotoniği.....

_______________
Üşenmezsem bu hikayeyi sürdürmeyi düşünüyorum bakalım...
Çok pis Atatürkcüyüm kimsenin  laf etmesine izin vermem.

Kendinize iyi bakın

Sınır (şimdilik)= 7 oy 15 yorum






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat Zor Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin