Amintiri sfasietoare

3 0 0
                                    


Odata plecate din acel loc care ma terminase stateampe bancheta din spate a masinii incercand sa ma calmez. Simteam ca o sa explodez de furie si tristete! Nu mai vedema nici o speranta.

Ma iutam la mama cum conducea. Mereu este atenta cand sofeaza, dar de data asta este cu totul diferita...strangea volanul in maini cat de tare putea , avea tendintasa accelereze mult, ma speria starea ei.

-Mama...ce se va intampla de acum. I-am observat  privirea in oglinda de la parbriz. Avea lacrimi in ochi,cred ca avea aceasi stare ca si mine.

-Totul va fi bine,iti promit Rose...nimic nu va ramane asa pentru mult timp. Apoi isi intoarse privrea din nou la sofat. Stiam ca ea e o fire care u se lasa doborata de nimicurile vietii. mereu am incercat sa fiu ca ea. Si mereu voi fi! Dar de data asta,  divortul o lasase fara aparare.

Nu imi placea sa o vad in felul acesta. Am decis sa i-au atitudine si sa fac ceva sa ii alin suferinta pe care clar o ascundea. Doamne....mama e buna cand vine vorba sa iti ascunda sentimintele. Tinand cont de faptul ca mai aveam o ora pana sa ajungem la vila noastra am decis sa sterg toate amintirile pe care le aveam cu acel barbat pentru totdeauna!

Primul lucru a fost sa sterg toate pozele , mesajele, email-urile care aveau legatura cu Roger Sparkle din telefoanele noastre. Pe urma aveam o groaza de treaba acasa sa ii arunc sau distrug lucrurile acelui barbat. Clar incesusem sa preiau fraiele vietii mele si ale mamei.

SecretulWhere stories live. Discover now