Decizia

1 0 0
                                    

Amanda pov.

Conduce-am atenta la drum desi gandul meu era inca la Rose. Nu stiu ce simte ea, e inca mica...dar stiu de ce este in stare. Oricum ziua de azi nu este buna deloc.

Ma indreptam spre liceul ei. Nu era foarte departe de casa dar tot trebuia sa merg acolo sa vad daca pot sa o retrag de la liceu. Cum primul semestrus-a incheiat, tezele le stiu...ce alt ceva as mai putea afla.

Odata ajunsa acolo am batut la usa pe care scria DIRECTORIAT. Am intrat inauntru, vazandu-l pe un bun prieten din generala care acum era directorl acestui liceu.

-Ei, dar ce vant o aduce aici pe doamna Amanda Nicholls? Te og ia un loc. Ma privea cu un aer de bucurie, desi eu nu ma simteam prea bine am decis sa maschez asta chiar daca nu imi va iesi asa cum sper.

-Buna Michael, ma bucur sa te vad. Am luat un loc pe un scaun din fata biroului sau. As vrea sa vorbesc cu tine ceva legat de Rose. Un mic suspin mi-a scapat printre buze.

-Te ascult, ce s-a intamplat.

-Pai...vreau sa o retrag pe Rose de la acest liceu. Nu ca nu ar fii un liceu bun sau ceva de genu doar ca vreau sa ma mut cu ea in alta tara departe de locul asta.

-Inteleg...cand vrei poti veni dupa dosarul ei.

-Multumesc mult. M-am ridicat si am plecat de la scoalaca sa rezolv si restul de treburi legate de mutarea noastra. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SecretulWhere stories live. Discover now