Tsukishima X Reader

953 37 2
                                    

Nagyjából ugyan olyan a természeted mint Tsukki-é. Alapvetően az emberekben nem bízol meg és távolság tartó vagy. Magasságod átlagos ezért Tsukishima mindig alacsonynak nevez mert ő persze 188 cm magas. Szeretsz zenét hallgatni mint Tsukki. De mind a ketten szeretitek az állatokat bár Tsukki képes itt határokat szabni.
Már köröbelül 2 éve hogy együtt vagytok. Még tisztán emlékszel arra a napra amikor Tsukki röplabda edzés után oda ment hozzád és elhívott randizni ami téged meg is lepett.  Mindig is nézted a fiúk játékát mert Kiyoko-san után te leszel a következő menedzser és amikor a szőke fiú szép sárga szempárjával rád nézett mindig fülig vörösödtél, de persze ő is.
Egy szép tavaszi napon amikor úgy gondoltad hogy semmi rossz nem történhet elindultál iskolába Tsukki-val. Unalmasan telt el a napod alig vártad hogy kicsengessenek az utolsó óráról. Mikor megszólalt az annyira várt hang gyorsan elköszöntél a szerelmedtől és siettél haza. Mert érezted amikor az iskolában voltál  hogy valami rossz történt. Amikor benyitottál nagyon elszomordtál és elkezdtél sírni mert a kutyád aki kiskorodtól kezdve ott volt veled elpusztult. Mivel szüleid elváltak csak anyukáddal élsz, de ő most nincs otthon a munkája miatt egyetlen emberhez tudtál így fordulni...
Tsukki-hoz...
Felhívtad hogy gyorsan hogy áttudsz-e menni hozzá. A fiú mondta persze mert a szülei nincsenek otthon. Miután örök nyugalomba helyezted a kutyádat siettél át Tsukki-hoz. Tsukki-t annyira nem hatotta meg, de próbált kedvesen megnyugtatni. Ez zavart mert ennyire hogy lehet valaki nyugodt hogy egy kisállat elvesztése az neki szinte semmi. Szóvá is tettem neki.
-Tsukki....
-Igen? - kérdezte érdeklődve ami furcsa volt.
-Téged egyáltalán nem hat meg hogy a barátnőd elvesztette a kutyáját aki szinte vele együtt nőtt fel?
-Nem, miért kéne? Van még ezer olyan kutya mint ő volt lehet helyetesíteni.
-Te ezt most komolyan gondoltad? - kérdezted felháborodva.
-Igen
-Jó akkor szia Tsukki majd egy hét múlva találkozunk.
-De várj.... Ehh most már mindegy akkor egy hét múlva megtudja.

Haza mentél és csak sírtál. Miért nem mondta legalább hogy az rossz vagy valami? Vagy egy kis megértő pillantás. Semmi....

Teltek a napok és Tukki direkt került téged csak annyira volt hajlandó hogy bejöjön a tanterembe és leüljön melléd, de nem szólt semmit. Amikor jött a szünet egy szó nélkül elment Yamaguchi-val. Remélted tudja mért pont egy hetet mondtál neki. Akkor van a szülinapod... azért csak nem felejti el...-gondoltad

Eljött a szülinapod napja persze Hinata volt az első aki felköszöntött SMS-ben utánna Kageyama. Gondoltad most is versenyeznek... Idióták...Sorban mindenki felköszöntött a röpi csapatból. Csak egyetlen egy ember nem. Az pedig Tsukki volt de csak annyit írt SMS-ben:

Szia!
Remélem nem haragszol már rám. Gyere át 2 órakor.
                                Ölel: Tsukki

Mondjuk megszokhatad volna már hogy lányokkal szemben főleg veled teljesen máshogy viselkedik.
Mivel délután 1 órakor ébrettél fel ezért elintézted a '' reggeli'' tehendőidet majd felötöztél és elindultál Tsukki-hoz.
Amikor a fiú kinyitotta az ajtót nagyon meglepődtél mert egy szoros ölelésbe zárt téged.
-Haragszol még rám? - Kérdezte Tsukki
-Hogy tudnék rád haragudni? Csak depis voltam ennyi, lehet, hogy még én voltam a túlérzékeny.
-Gyere be - szólt Tsukki és követem. Eléggé titkolózos volt a tekintete ami nem megszokott volt tőle.
-Csukd be a szemedet. - mondta halkan és te lehunytad a szemeidet.
Egy dobozt adott a kezedbe amin lyukak voltak és valami mozgott benne.
-Most már kinyithatod - szólt - Boldog szülinapot kicsim!
Te izgatottan nyitotad fel a dobozt és amit meglátál az egy pici szempár volt. Egy (fajta) kölyök kutyus volt.
-Honnan tudtad hogy ez a kedvenc kutyám? - kérdezted egy kicsit furán mert már a sírás szélén voltál.
-Talán a szerelmem vagy vagyis tudom ezeket a dolgokat.
-Annyira köszönöm Tsukki! - fakadtál sírva. - És bocsánat azért a mondtadért!
-Nem, talán lehetem volna egy kicsit megértőbb veled szemben.
-Nem is iga... - de nem tudtad a mondatot befejezni mert félbe szakított egy csókkal.
-Ugye akkor nem haragszol rám?-Kérdezte Tsukki.
-Hányszor mondjam el hogy nem. Szeretlek Tsukki!
-Én is téged szívem. Boldog szü.. - de most ő sem tudta befejezni a mondatod mert megszakítodtad egy csókkal amit viszonzott.

Ezt a napot végig Tsukki-val töltöted. Filmet néztetek. Elnevezted az új kutyádat. Suga-nak szóltatok hogy nincs már semmi baj mert csak egy nézet eltérés volt. (Amúgy Sugamama aggódott a legjobban miatattok) Együtt vacsoráztatok és aludtatok. Boldogak voltatok mind a ketten.

                                     Örökké...

Na hát itt is lennék az első írásommal. Segítségem Aoi_Amori az ő kedvéért ide beírom hogy a kutya Malinois fajtájú.
Eto.. Mindenkinek legyen szép estéje és jöhetnek kérések egynlőre Haikyuu-val kapcsolatban. Írj rám privibe melyik karakter és milyen szituáció legyen. Hali! :3

Haikyuu x reader v. shipWhere stories live. Discover now