Oikawa Toruu-nak szinte mindene meg volt. Mindent megkapott amit szerettet volna. Röplabdában is elismert feladó. Jó baráti társaság. Csak egy valami hiányzott neki...
Az pedig a szerelem volt.Nagy Királyként minden lány oda meg vissza van érte. De sajnos őt nem a lányok érdeklik. Iwaizumi a legjobb barátja tudta csak róla hogy meleg. Oikawa nem merte felválallni mert félt hogy a jó hírnevét ez tönkre teheti. Van is már kiszemeltje, de sosem merte neki elmondani mit érez iránta. És ez a személy a Karasuno varjainak a mamája. Sugawara Koushi. Ezt Iwaizumi tudta csak és mindig csak azt hallja a barátjától hogy nyavajog miatta ezért az egyik nap megelégelte. Edzés után félre hívta és beszélt vele.
-Figyelj Oikawa...nem teljesítesz jól. Nem is figyelsz és játék közben teljesen máshol jár az eszed. Még ilyenkor is Suga-ra gondolsz?
-Hát... - és Iwaizumi már látja hogy barátja feje olyan színű mint egy érett paradicsom.
-Na jó nekem most lett elegem. Ma elmegyünk és elmondod neki. Úgy is ők később végezznek. Öltözz át gyorsan.
-De Iwa-chan.... Én nem akaro... - itt Oikawa-ba bele fagyott a szó mert Iwaizumi olyan csúnyán nézett rá hogy inkább nem fejezte be a mondatot.Sok veszekedés és hiszti után végre oda értek az Karasuno-hoz.
-Iwa-chan gonosz.-mondta Oikawa, de Iwaizumi már elengedte a füle mellett.
-Figyelj Oikawa ha ezt most elrontod és ezért leszel depis én nem tudom mit csinálok veled. Tedd félre most
a büszkeséged és hívd el sétálni most, úgy hogy ne jöjjön el vele senki.
-Okey Iwa-chan! - és kacsintott szokásosan Oikawa és elindult a bejárat fele mert már jött ki Suga és Daichi mellette.
-Idióta-mondta Iwaizumi.-Te itt Oikawa? - lepődött meg Daichi.
-Szia Daichi. Csak eljöttem beszélni a Suga-val négyszemközt. Mint feladó a feladóval.
-De te szemüveges vagy Oikawa-san. -ment oda széles mosollyal Kageyama
-neked négy szemed van - és a jelen lévők nagyot nevetek a viccen.
-Na akkor majd holnap találkozunk! Sziasztok! - köszönt el Suga.
-Szia Suga! - mondták a többiek egyszerre.-Bocsi Kageyama vicce miatt - mondta Suga.
-Nem bántott meg vele mindig piszkáljuk egymást.
-De akkor miért is hívtál el?-kérdezte Suga mire Oikawa teljesen lefagyott. Épp egy kávézó mellett voltak így támadt egy jó ötlete.
-Nincs kedved be jönni egy kávéra? Úgy is hideg van. Majd én fizetek! -és kacsintott. Suga beleegyezett és bemenetek a helyiségbe. Le ültek az üzlet legtávolabbi sarkába.
-Én kérnék egy forró csokit. - mondta Oikawa a pincérnőnek. Te mit kérsz Mr. Felpezsdítő Úr? - mondta egy széles vigyorral az arcán.
-Én is forró csokit kérek. - mondta Suga. Majd miután elment a pincérnő hozzá tette - Shittykawa. Erre mind a ketten elkezdtek nevetni. Miután megitták az italukat Oikawa fizetett majd el setáltak egy parkhoz itt leültek egy padra.
-Tudod Suga igazából te mit tennél ha te egy fiúba lennél szerelmes és te nem tudod hogy ő szeret-e téged és ráadásul egy másik iskolába jár? - kérdezte óvatosan Oikawa.
-Hát elhívnám egy italra és elmondanám neki hogy mit érzek iránta. Amúgy én nekem is hasonló problémám van csak én nem merem elmondani.
-És ha én azt mondom hogy szeretlek? - kérdezte Oikawa.
Erre nem jött válasz, mert Suga elkezdett sírni örömében. Oikawa nem tudta miért sír így megijedt.
-Mielőtt azt hinnéd hogy azért sírok mert valami baj van megnyugtatlak. Nincs baj. Pont téged szeretlek. Oikawa.
És egy hosszú csókkal zárták le az egészet.
-Akkor mi most járunk?-kérdezte Oikawa.
-Igen. -felelte Suga.
Majd összekulcsolt kézzel Oikawa haza kísérte Suga-t megbeszélték a holnapi találkozásuk időpontját majd Oikawa haza indult. Közben össze futott Iwaizumi-val.-Na hogy ment? - kérdezte Iwaizumi.
-Járok Suga-val! - mosolyodott el Oikawa.
-Pfuuu - és Oikawa látta barátján a megkönnyebbülést.
-Valami baj van Iwa-chan?
-Nem nincsen semmi baj csak vagy százszor elmondtam hogy: "Meg fogja tudni csinálni nem olyan hülye"-t. Szerintem jobban izgultam mint te trash.
-IWA-CHAN GONOSZ! De amúgy köszönöm hogy elvittél mert különben soha nem mentem volna oda hozzá.
-Hülye Király. Ebből a szempontból Kageyama 2.0. vagy.
-Iwa-chan...
-Ja mi...nem ide. - nevetett Iwaizumi.
-Na induljunk haza. - mondta Oikawa.
-Ja ja ma eléggé zűrös napunk volt.És Oikawa és Suga szerelme csak tovább fog bonyolódni, de soha nem fogják egymást elhagyni.
Na igen itt is lennék a következő résszel privátban lehet kérni. És ez a rész Aoi_Amori miatt írtam, mert még tovább hallgattam volna hogy mikor lesz már OiSuga XD. Na jó éjt mindenkinek! :3
VOUS LISEZ
Haikyuu x reader v. ship
NouvellesNa szóval hali mindenkinek nyugodtan lehet kérni x reader (Haikyuu). És Japp. :3 5 ös vagyok Irodalomból meg minden de lehetnek csúszások xD