#186: DACĂ MOȘ CRĂCIUN AR FI...

454 13 0
                                    

Berbec: Crăciunul ar dura maxim 10 minute, cu livrare de cadouri, ascultat de poezii șî mâncat o prăjitură.
Taur:  Crăciunul ar dura o lună si lumea ar rămâne fără mâncare.
Gemeni: copiii n-ar apuca să zică nici o poezie, Moșul ar vorbi tot timpul, iar la sfârșit, s-ar juca singur cu jucăriile aduse copiilor.
Rac: copiii ar primi ca jucării cărți de genul: "Cum să-ți protejezi casa de incendiu", "Cum să-ți aperi casa de hoți", "Cum să traversezi strada În siguranță" etc.
Leu: copiii ar veni la Moș Crăciun și nu invers, iar acesta nu ar veni de Crăciun, ci la două săptămâni după. Atunci când nimeni nu ar mai avea nevoie de nimic.
Fecioară: copiii ar primi cadouri împachetate perfect, conținând lucruri de maximă utilitate: o periuță de dinți, o pijama, etc.
Balanță: Crăciunul nu ar mai exista pentru că Moșul ar fi blocat în magazin, neștiind ce să cumpere copiilor.
Scorpion: copiii ar aduce daruri Moșului, iar renii ar inspecta cu câteva zile inainte locul in care ar veni Moșul, ca să nu existe surprize neplăcute.
Săgetător: copiii ar primi cele mai mari si mai strălucitoare jucării, dar nimic din ce si-ar fi dorit ei.
Capricorn: venirea Moșului ar fi un eveniment extrem de bine organizat.  Fiecare copil ar fi atât de pătruns de esența Crăciunului, încât nu și-ar mai dori nici un cadou.
Vărsător: Crăciunul nu ar fi in Decembrie și nu in fiecare an, ci doar atunci când Moșul ar avea chef și când nu s-ar mai simți îngrădit de responsabilitatea de-a aduce cadouri.
Pești: fiecare copil ar primi exact ceea ce si-ar dori.  Doar c-ar primi virtual, imaginându-și cum ar fi ca acel cadou să fi fost real.

Zodii [Finalizată]✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum