Rozdział 2

40 3 0
                                    

Kiedy byłaś już na dole usiadłaś do stołu kiedy chciałaś się już spytać rodzeństwa o co im chodzi przeszkodziła ci mama:


[MAMA]Jak ci się spało córciu?


[TY]Dobrze mamo czemu pytasz?


[MAMA]Tak z czystej ciekawości;)


Taak to też było dziwne mama nie zadaje takich pytań to wszystko jest dziś jakieś pokręcone......


Kiedy siedziałaś sobie spokojnie w pokoju(ponieważ chciałaś wyjść ale nikt dziś nie miał czasu było ci troszkę przykro z tego powodu)nagle do twojego pokoju wpadła twoja siostra..


[WIKI/TOFIKI]Siostra wstawaj wychodzimy z Remkiem na spacer i z kampim idziesz z nami??


[TY]No w sumie czemu nie?Ok


[WIKI/TOFIKI]No to super za pięć minut na dole!


Zeszłaś na dół gdzie czekało twoje rodzeństwo (które swoją drogą dziwnie się zachowywało)i wyszliście na zewnątrz...,przez pół drogi twoje rodzeństwo się wogóle nie odzywało (ty szłaś po środku jak coś':))kiedy doszliście do parku zaproponowali żeby kampi się wylatał a sobie dalej chodziliście.........


W pewnym momencie już nie wytrzymałaś i stanełaś przed nimi tym samym zatrzymując ich i zaczełaś rozmowe....


[TY]Dobra dosyć tego o co do jasnej ciasnej wam chodzi?!


[REMEK/REZI]Chyba możemy jej już powiedzieć?


Powiedział patrząc na Wiki/TOFIKI


[WIKI/TOFIKI]Myśle że tak!


Natomiast ty dalej nie wiedziałaś o co chodzi.....


Remek/REZI zaczął pierwszy..


[REMEK/REZI]Mamy dla ciebie małą niespodziankę!!?


[TY]A dokłaniej??


[REMEK/REZI/WIKI/TOFIKI]Jedziesz z nami na meet up!!!!


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Historia z KaikoWhere stories live. Discover now