13.kapitola - Žádost

60 8 0
                                    

Čekala sem na ráno a děsila se toho, co přijde. Nejradši bych se jednoduše vypla a nic nevnímala. Jde to , ikdyž jsem to nikdy nezkoušela. Vstala sem a došla za Novou. Po pravdě,bylo jí celkem jedno, co sem Liamovi udělala,ale taky se obávala, co se stane. ,,Novo?" jenom sem chtěla,aby mi to schválila. ,,Ach jo, no,co je Balli?" řekla sem jí svůj nápad,aby to na nás nemohli hodit.Na nikoho z nás. Vypadala zděšeně. ,,To nemůžeme. Zavřeli by to tu. A ani neví, že jste to byli vy"-,,byla jsem to jenom já, oni nic neudělali!" skočila sem jí do řeči. ,,No, můžete to zkusit,ale myslím,že to nepůjde." řekla a odešla. Já to chci zkusit. Odešla sem za Owl. Vždycky to byla moje nejlepší kamarádka. Šlo jednoduše o to,že bysme se někam schovali a Wolfy nebo Nova by nás mohli vypnout. ,,Ne Balloro, já se nechci nechat vypnout. A nikdo neví,že jsme to byli my. Nemůžou to na nás hodit." Vlastně mněla pravdu. ,,Tak jo." Všechny sme odešli na svoje místa. Najednou bylo šest hodin. Sedla sem si do kouta a čekala. Z malého okna sem uviděla dva kluky, jak mezi sebou tahají Liama. Myslela sem si,že odejdou před restauraci, ale zastavili se před pódiem. Až těd sem si na to vzpomněla.Owl mi říkala,že Aleš s Markem viděli, jak zaútočila na Liama. Pomalu sem došla ke dveřím a podívala se opatrně ven. Marek podpíral Liamovu mrtvolu a Aleš stál na pódiu vedle Novy. Nejdřív sem nevěděla,co tam dělá, ale pak sem si uvědomila, že na Novu dává Liamovu krev. Nejdřív jí pomaloval zuby a potom jí krví pomaloval i ruce a hrudník. Trochu jí nalil i na srst, z které mněla vyrobený ocas a vlasy. Tlumeně sem slyšela, jak se ho Marek ptá : ,,Tý krve sy tam vole nemusel dávat tolik.A běž si pak ještě umýt pracky, nebo to bude na nás." ,,A kde sou sakra hajzly?" ,,Jak to mám doprdele vědět?! Zkus je prostě najít." ,,No tak tu na mně počkej." a s těmi slovy Aleš odešel na klučičí záchody. To byla moje šance. Jakmile byl Aleš pryč, vzala sem si náhradní součástky do robotů a hodila je na Novu. Trefila jsem se jí do hlavy a Nova sebou trhla. Otevřela oči a okamžitě si všimla Liamovi krve, kterou mněla úplně všude. Marek si jí všiml a začal pomalu couvat k východu. ,,To si byl ty?" zavrčela a spustila se na všechny čtyři. S tou krví vypadala opravdu strašidělně a krvelačně. ,,N-ne, to sem nebyl já!" zařval a vrhl se pod stůl. Náramně sem se bavila a překvapilo mně, když se Nova vydala ke mně. ,,Co je Novo?" zeptala sem se překvapeně a odstoupila od dveří. ,,Kdo na mně dal tu krev?" zavrčela. ,,Byl to Aleš." odpověděla sem prostě. ,,Ten Marek s tebou chodil do třídy ne?" zeptala se mně. ,,Ano,a?" nevěděla sem, kam s tím míří,tak mně překvapilo,když řekla : ,,Nechceš od něj něco?" Zamyslela sem se. Ano,chtěla sem. ,,Nejdřív se umyj od té krve, jo? A potom bych byla hrozně ráda,kdyby si mu řekla, ať sem přivede Eriku. Nova vypadala překvapeně. ,,Vážně?" ,,Jo,chci aby sem přišla někdy v noci." ,,Hm, tak jo." Smyla si u mně ze sebe ještě krev a odešla znovu za Markem. ,,Pokud tohle splníš,tak tě nezabijeme. Chci,aby si sem poslal Eriku z vaší třídy. Pokud sem nepřijde, tak tě ...zabijeme." řekla s úsměvem. ,,Tak jo." vyhrkl a schoval se ještě dál. Nova se usmála a skočila na pódium. Zrovna přišel Aleš. ,,Co blbneš?" ,,Ale n-nic." Vykoktal Marek a vylezl zpod stolu. ,,Zavolej tu policii a řekni, že se zabodl sám, jo?" řekl Marek a Aleš se mu naštěstí neopovážel vzdorovat a ani se neptal, proč už na Nově není krev. Vylezli ven hlavním vchodem a Liama nechali ležet u kuchyně s nějakým nožem zabodlým v krku. Nova ke mně přišla a posadila se na stůl. ,,Myslíš že ji přivede?" zeptám se s obavami v hlase. Nova se na mně s úšklebkem podívá. ,,Si piš, že jo!"

Hra bez pravidel - Začátek ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat