Erika opravdu přišla. Nečekala jsem, že přijde hned další noc, ale přišla. Zrovna sem byla v kuchyni, kde sem pekla pizzu a muffiny. Už je jenom vyndat z trouby a nechat vychladnout. Chtěla sem nastavit čas, když na mně zavolala Caty: ,,Hej, máš tady tu holku Balli!" otevřela sem dveře a vyšla ven. Erika stála u Owl a povídala si s ní, když mně ale uviděla, ztichla.
,,Nevěděla sem,jestli opravdu přijdeš." prolomila sem ticho.
,,Marek mi to řekl, když končila poslední hodina. Neřekl mi ale, kdo a proč mně tu chcete." Měla vlastně pravdu. Nechtěla sem tady plýtvat časem, protože sme museli ještě postrašit nočního hlídače. Zhluboka sem se nadechla, protože sem chtěla říct pěknou kravinu. ,,Chtěla bych, aby si o mně udělala mluvní cvičení a donesla mně do školy." Erika se na mně dívala jak na dementa. ,,To my Machna nedovolí. Ale mohla bych se jí na to zeptat. Mohla bych dostat dobrou známku..." Vytrhla sem ji z přemýšlení. ,,Tak se jí na to zeptej, jo?" ,,Jo, zeptám." Usmála se na mně. ,,Tak zatím ahoj." Dívala sem se, jak odcházía strácí se v dálce. ,,Snad se nedostane do potíží." Řekla s obavami v hlase Wolf. ,,Ne, to ne." Řekla sem rychle. ,,Jejím rodičům je celkem jedno, kde se potuluje. Zatím budeme čekat." Všechny až na Funtime Girl a Wolfy. Já sem už nic nechtěla vnímat, tak sem se šla vyspat...,,Balli? Vstávej!" Erika u mně klečela a snažila se mně vzbudit. ,,Co je?" Odsekla sem a sedla si. ,,Machna mi to dovolila! Tenhle pátek tě mám dovést do školy." ,,To je skvělý! Jak mně tam chceš ale donést?" ,,Úplně normálně. Myslí si, že si jenom kus plechu, tak to bude snadné. A proč se vůbec chceš ukázat naší třídě?" ,,Aby věděli, jak sem umřela." Erika vypadala překvapeně. ,,No, tak se tu zastavím v pátek ráno si tě vyzvednout, jo?" ,,Jo, tak zatím ahoj." Byla jsem celkem ráda, že zase všechny uvidím...
Promiňte za kratší kapitolu, ale rodiče mi furt dávají nějaký zámky na telefon, tak někdy napíšu delší. Čauec :3
ČTEŠ
Hra bez pravidel - Začátek ✓
HorrorByla jsem tak blbá... Proč jsem to jenom udělala...?! Kvůli mně... Jsme všechny zemřely... Kvůli jedné, naprosto hloupé myšlence... Jsme teď animatronici. Kteří zabíjí... Pět animatroniků, pět duší. Vše by se možná zdálo i v pořádku, kdybych... Kdy...