1999.06.06. - Las Vegas, Center Bar
Éjfél körül járhatott az idő, a bárban hangosan szólt a zene, a DJ az aktuális slágereket játszotta, enyhe cigi füst lengte körbe a helységet. Az összes asztalnál kisebb nagyobb társaságok ültek, a maradék helyen pedig hiányosan öltözött fiatalok táncoltak. A pultnál a Riverside-i egyetem legnépszerűbb elsőéves hallgatói ültek.
- Most már ideje lenne hogy valami jó pasi ide tolja a képét! - jegyezte meg Lisa barátnőinek. Lisa Harper, a tipikus népszerű csaj, általánostól kezdve. Nem érti hogy most miért nem cserkészte még be egyik srác sem a klubból. Lófarokba fogott aranyszőke haján meg meg csillantak a disco fények. Már ki is nézte magának a pult végén ülő izmos férfit és zöld szemeivel huncutan rákacsintott.
- Minek? Csajos estét tartunk, emlékszel!?- Forgatta meg szemeit Evelyn Diaz, az egzotikus szépség, félig kubai származású. Begöndörített fekete haja előre omlott mikor lazán rátámaszkodott a pultra, hogy a poharát telt ajkaihoz emelhesse miközbe fekete szemeivel a táncoló tömeget figyelte.
-Van nálatok gyújtó?- Kérdezte Debra miközben a cigije már a szájában volt.
-Nálam van.- Szólalt meg Karen miközben ő is elővett egy szál cigit a táskájából. Éppen rágyújtottak mikor a pultos lány rájuk szólt hogy mennyenek ki az épület elé cigizni.
- Sietünk! Addig figyeljetek Dorothyra, még nem rókázott de bármi megtörténhet! - Mutatott Debra a pulton hasaló hosszú barna hajú lányra.
- Okés- mondta egyszerre a másik két lány.
A bár előtt többen is bagóztak. Debra kiengedte eddig kontyba fogott göndör sötétbarna haját, ami a háta közepéig ért. Karen mélyeket szippantott a friss levegőből és a cigiből felváltva. Ekkor megszólalt a Livin' La Vida Loca az év slágere. A kinti kisebb tömeg egyszerre kezdett el beáramlani a kis bejáraton. Csak Debra és Karen maradt kint, legalább is ők azt hitték. A titokzatos férfi elindult feléjük, a cigijét szemmagasságban a bár falán nyomta el.
- Szép estét hölgyeim! - köszönt rájk a férfi közben csábos mosolyt villantott a két lányra- Samael Doom vagyok.
- Debra. Debra Fox.-nyújtotta kezét kissé zavartan a férfinak, miközben megpróbált a szemébe nézni. Éj fekete volt a szeme, túlvilági csillogása tükröződött benne, nem lehetett sokáig állni a tekintetét. Debra mégis már több másodperce a Samael tekintetét fürkészte.
- Én meg Karen vagyok. Karen Wolf.- vonta magára hangosan figyelmet a nő, ezzel megszakítva a pillanatot- Van kedved csatlakozni hozzánk?- kérdezte huncut mosollyal az arcán, rövid fekete haját pedig kisöpörte a füle mögé és elindult a bejárat felé.
- Egy ilyen ajánlatot nem utasíthatok vissza.- mondta Samael és ő is elindult. Debra még habozott egy pillanatig, majd ő is ment.
~
03:00
"Az említett férfi öt, feltehetőleg részeg nő társaságában távozott a bárból." - egy szemtanú vallomása
YOU ARE READING
Ördög Fattyak
FantasyAz apád egy sorozatgyilkos? Előfordulhat! De hogy ő legyen maga a Sátán is, az már kicsit abszurd, nem? Majd kiderül. 1 végzetes éjszaka, 1 nagy titok, 1 halálos terv, és 5 gyermek akiknek a származását homály fedi. Ők fogják elhozni a világ pusztu...