2017.09.08. -21:00 California Military School, Riverside
-Mi a faszom Axel? Kelj már fel!
-Mi a picsa bajod van Oliver? - dünnyögtem álmosan miközben a párnámba temettem az arcom. Ezen a héten még egyik napon sem aludtam 4 óránál többet.
-Ax, ne csináld. Ez az év első bulija, a legmeghatározóbb, most dől el kik lesznek az arcok ebben az évben.
-Menj a picsába Cody! Nem érdekel. - válaszoltam dühösen.
-Reméltem hogy ezt nem kell bevetnem, - sóhajtott Oliver - szereztem még cigit.
Erre felkaptam a fejem. Már vagy két napja nem gyújtottam rá. Lassan kezdtem megőrülni. Egy katonai sulit kibírni cigi nélkül, művészet. Én pedig nem vagyok egy művész lélek.
-Oliver, mondtam már hogy te vagy a világ legjobb haverja? Na gyerünk gyerekek mire várunk még?
-Siess még Tylert is össze kell szednünk! - fontoskodott Cody.
Miután bezártuk a szobánk ajtaját a 2-es hálókörlet felé vettük az irányt, ahol Tyler lakott. Pech hogy ebben az évben nem ugyanabba a rajba lettünk beosztva mind a négyen.
Bár megértem hogy így tették, legalább egyenlő esélyjel indult mind két szakasz. Nem tehetünk róla hogy, egyszerűen mi vagyunk az akadémia ászai. Miközben átsétáltunk a sötét épületek között eszembe jutott hogy, pont nem csajozáshoz vagyok öltözve. Egy egyszerű méregzöld póló és egy fekete farmer amit dugiban csempésztem be még év elején az ehhez hasonló alkalmakhoz. A nyakamban pedig ott lógott az eredeti cápa fog, amit pár éve az anyámmal együtt találtunk a tenger parton, azóta mindig magammal hordom.
Na ma se fogok gerincre vágni egy csajt sem. Szerencsére az izmaim javítottak egy kicsit az összképen, de nem tápláltam túl sok reményt.
-Már épp ideje volt!- Tyler az ajtónak támaszkodva karbatett kézzel várt minket.
Most hogy így elnéztem őt, kezdtem megérteni miért kevernek minket össze folyton a többiek. Ugyan az a fekete bozontos haj, fekete szem, és macsós kiállás. Akár ikrek is lehetnénk.
-Ideje indulni szépfiú.- mondtam neki gúnyosan.
5 perccel később már egy katonai Jeepben ülve kerestük azt a pontot a drótkerítés mentén ahol általában kiszökünk.
Szerencsére a fejesek még nem jöttek rá a kis kiruccanásainkra, különbem már repültünk volna a suliból. Márpedig én nem fogok semmilyen alantas melót csinálni azért hogy ne haljak éhen. A picsába is, katonának születtem.
~21:30
A Jeepet leparkoltuk az erdő szélén. A fák közül kiszűrődött némi zaj és színes fény. Bevetettük magunkat a fák közé, pont volt időm elszívni egy szál cigit míg a tisztásra értünk ahol, a jól ismert faház állt. Egy elhagyatott 2 szintes épület, valószínűleg egy vadász ház volt régen, viszont a mostani állapotában egy "ZS" kategóriás horror helyszíne is lehetne ha egy-két középiskolás nem dönt úgy hogy évről-évre össze kapják ezt a remek kis helyet.
Az építménynek többféle elnevezése is van mint "a barlang" vagy "az erőd". A riversidei gimisek évről évre itt rendezik a legnagyobb bulikat, ez szinte már hagyomány. Ahogy elnéztem, igen szép kis tömeg gyűlt össze most is, a legtöbben a ház előtt a füvön táncoltak, de mi nem erre pályáztunk. Bent az építményben volt a VIP részleg, mi oda akartunk bejutni.
- Na mi lesz kispöcsűek? A VIP csak ránk vár!
- Igeeen Tyler, de nem sétálhatsz csak úgy be.
VOUS LISEZ
Ördög Fattyak
FantasyAz apád egy sorozatgyilkos? Előfordulhat! De hogy ő legyen maga a Sátán is, az már kicsit abszurd, nem? Majd kiderül. 1 végzetes éjszaka, 1 nagy titok, 1 halálos terv, és 5 gyermek akiknek a származását homály fedi. Ők fogják elhozni a világ pusztu...