AŞK NEYDİ ÇOCUK

9 1 0
                                    


Büyük aşklar büyük sırlar ile ölür.

Ben seçilmiş olan mıydım yoksa lanetlenmiş olan mı bu kaçıncı yaşamımdı ya da ilk olan yeni bir hayat mı tek bildiğim kendimi farklı hissetmemdi bu hayatta.

Kaç yaşam sürebilir ki bir ömür kaç yaşam alır ki, seni beklemek bu hisler daha yedi yaşındayken başlamıştı tek hatırladığım başımdaki mavi gözlü bir kızın beni duyabiliyor musun demesi ve o kadar çok karmaşık sözlerin içindeki sülietler sadece hatırlayabildiğim. Adını bile koyamadığım bir hayalin içinde. Tam bir hafta sonra gözümü eskimiş bir hastanenin paslı ranzasında açmıştım ne kadar oldu yada kaç yıl sürdü. Tek duyduğum camdan odama gelen yağmur sesi ve karşı ranzadaki kız çocuğunun korkuyorum sözleri idi, başına ne gelmiş ti yada hastalığı çok mu kötüydü odaya gelen ayak seslerinin ve karşımdaki silüetin bana tebessümü ve günaydın ufaklık demesinin sonunda son kontrollerimin yapılmasıyla evime gelmemin üzerinden yirmi üç gün geçmişti aklım o kız çocuğunda kalmıştı ve hayatıma her gün o kız ile başlayıp onun ile bitiriyordum.

Günler geçiyor arkadaş çevrem günden güne azalıyor kendimi farklı hissediyordum kafamın içinde ki sesler kabuslar uykusuz halleri psikolojik denge bozuklukları ve arkadaş çevremden kopukluk ailem bu durumdan her gün şikayet et selerde ben yalnızlığı ve kafamın içindeki sesleri anlamaya çalışıyordum.

On yaşıma geldiğimde derslerimde ki kötü notlar ve okulun en tembel öğrencisi durumu hal almıştı bu durum ailemi iyiden iyi tedirgin etti ve çocuk psikiyatrisinin odasında bulmuştum korkak bedenimi.

Merhaba beni doktorun değil arkadaşın olarak görmeni istiyorum. Benim adım Mehmet

Senin adın nedir 

Adım Hazar

Evet Hazar sana bir sır vereyim mi ama aramızda kalacak söz mü.

Söz kimseye söylemem.

Bende senin gibiyim aslında bende garip sesler duyuyorum sen neler duyuyorsun anlatmak ister misin.

Her şeyimi anlatayım gördüğüm duyduğum.

Evet neler yaşıyorsun uykun sırasın damı oluyor bu seni kuşkuda bırakan olaylar.

Gözlerimi kapattığımda hastanede ranzada uyanıyorum ve her yer yıkılmış oluyor.

En sevdiğim arkadaşım Ahmet in sesi geliyor sesin geldiği yere gidiyorum ama orada kimse yok sonra karşımda o kız neden beni terk ettin diyen sesi arkamı dönüyorum kaşı kanıyor seni arıyorum her yaşamım da sen beni neden aramıyorsun.

Sonra sıra arkadaşım Elif i ağlarken görüyorum yanına gitmek istiyorum ama elimi uzattıkça benden uzaklaşıyor.

Okulda ikisine olayı anlatıyorum sen delirmişsin hazar çok mu hayal kuruyorsun.

Diyorlar ve benle alay ediyorlar. Bir başka rüyamda çocukluk arkadaşım Mustafa yanıma gelip ben diğer yaşamımda Arkeolog tum ve kazılar sırasında bir bayan ve erkek cesedine rastlamıştık. Tahmini cesetler 1600 yılına aitti hiç bozulmamış gibiydi cesetleri incelenip raporlar haline geldiğinde

Kızın ilk insan bulgularının olabilme ihtimalinin olduğu ama işin garip yanı Hazar erkek ceset diğer bulduğumuz tüm kazılarda ki lerle aynı beden di ve hocalarımızın raporlarında reenkarnasyon yazıyordu.

Doktorun bakışlarının ve hislerinin değiştiğini hissetmiştim.

Meraklı gözler ile devam etmemi istiyor bu olayın rüya damı yoksa gerçek hayatta mı olduğunu sorduğunda yüz ifadesi çok tedirgindi.

Mustafa bu dediğin reenkarnasyon nedir. Tam olarak ruhun başka bir bedende hayata dönmesi ve her yaşam süresinde aynı hareket ve fiziksel olarak yaşadığı için bedeni her yaşamında aynı olmasını sağlıyor ve her kazı sırasında aynı beden ve fiziksellik olarak ta benzerliğin olduğu için hocalarımız reenkarnasyon olabileceğinden şüphe ediyor.

Hazar yaşamlar boyu benim istisnamı olduğumu düşünüyordum. Ama sende farklı olduğunu düşünüyor musun.

Peki Hazar bu rüyayı Mustafa ya hiç anlattın mı ne dedi. Bu anlattıklarına oda sana delirdin mi dedi.

Hayır doktor bey Mustafa ben sekiz yaşındayken trafik kazasında hayatını kaybetti.

Bak hazar sen akıllı ve başarılı bir çocuksun senden şimdi bir defter ve bir kalem ile duyduğun sesleri ve rüyalarını not alıp her gelmende bana getirmeni istiyorum.

Anlaştık mı.

Anlaştık .

Sen dışarı da az bekle biraz ben anne ve baban ile ufak bir konuşma yapacağım.

Zeynep hanım.

Ali bey

Hazar ile konuşmam ve tespit etmeye çalıştığım bazı konu başlıkları var normal şartlarda oğlunuzun kliniğimize yatması ve bu süreci takip ederek ilaçlı ve rutin kontroller sonrasında yaşamış olduğu tranvadan çıkmasını ve normal bir hayata sağlıklı başlamasını önerirdim ama oğlunuz daha ufak ve uygulayacağımız tedavi onun için sağlıktan öte zararlı da olabilir bu sebepten sizlerin gözlemi altında bu tedaviyi ilk olarak ayda bir devam etmek istiyorum. Çocuğunuzun sağlığı için bu zaman aralığını faydalı buluyorum.

İlaç düşünmüyorum ilk etapta Hazar daha on yaşında ilaçların vücuduna vereceği tepki daha kötü olmasına da neden olabilir.

Çocuğunuzun geçirdiği hastalık nedir tam olarak Hazar hastaneden bahsetti ufak konuşmamızda sizi dinliyorum.

Zeynep hanım

Arkadaşları ile evin önündeki bahçe de oynarlarken bir anda bayıldı ve ateşi yükseldi annesi olarak korkmuştum ve hastaneye götürdüm. İki gün komada kaldı doktorlar tüm araştırmalar ve bulguların temiz olduğunu enfeksiyona bağlı ateşli hastalık olabileceğini söylemişlerdi. Fakat rüyalarında sayıklıyor ve ağlamalar başlıyordu ilk zamanlar ateşin vermiş olacağı kabuslar zannettik ama günden güne fenalaştı ve çocuğumuzun bu durumunun endişesi sonrasında sizlerin yanındayız.

Anlıyorum peki Hazar odasında ki bir kız çocuğundan bahsetti, kız çocuğu bir saniye Mehmet bey hangi kız çocuğu

Hazar gözlerini açtığında karşı ranzada yatan bir kız çocuğundan bahsetti.

Ali bey.

Zeynep hanım.

Mehmet bey odada Hazardan başka kimse yoktu.

Bu cevabı beklemiyordum açıkçası ilk bulgularım ve sizlerin vermiş olduğu cevaplara göre oğlunuzda sinetezi yani bir tür lama bozukluğu bu tür insanlar sesleri görebildiğine, renkleri hissedebildiğine ve olmayan bir nesneleri gerçekmiş gibi olduğuna inanırlar.

Daha kötüsü de olabilir sizlerden Hazar ı olabildiğince sosyal fobi (Sosyal fobi en genel anlamda, bir ya da daha fazla sosyal durumdan rahatsız olmak ve kaçınmak olarak ifade edilebilir.) dediğimiz olaydan uzak tutmaya çalışın sosyalleşmesini ve arkadaş çevresi ile güzel zamanlar geçirmesini tiyatro ilgisini çekebilecek güzel aktivitelere yönlendirmeye çalışın.

Beni neden aramıyorsun acım günden güne büyüyor bul beni.

Ask neydi  çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin