1

65 3 0
                                    

Pov jk (jungkook)
Uhgl waarom moet ik nou weer naar een mensen school in deze kut wereld ik kan hier echt niet tegen.
"Over mijn lijk dat ik hier vrienden ga maken" "jeon jungkook doe normaal je weet dat je waarschienlijk toch niet dood gaat" "maar mam ik wil niet" "in dracula's naam ga je naar die school toe en wel nu" oke mn moeder scheld met dracula laat ik oppassen.

~op school~
"Hallo jungkook stel je maar even voor" ja gvd dat gaat toch niet als je fk mn naam al zegt "ik ben jeon jungkook ik ben 16 jaar oud en ben verhuisd naar hier en ja dat was het wel" ik ga zitten naast een meisje die er niet heel fout uit ziet ofzo. Maar ja hey het is een mens dus hey verbode liefde. Wtf jungkook liefde nee.

~pov sunhi~
Heyy hij is een vampier dat weet ik nu al ik hou van vampiers. Het is niet perse een mens zo te voelen het is dat tae naar de huisarts moet.
Leuk dit.
~in de pauze~
"Heyy jungkook i know your storry (ik ken je verhaal)"
"Wat bedoel je precies?"
"Ik weet heus wel dat je niet slaapt snachts niet tegen water en zon kan zonder een drankje in te nemen en alleen maar bloed drinkt" "w waar heb je het over hehe" "rustig ik hou er van alleen mijn beste vriend en broer zijn er bang voor maar het blijft tussrn ons" "ben jij..... jij het meisje waar mn moeder het over had met je 6e zintuig" "jupp dat ben ik" "niemand zei dat je zo knap was" dat verstond ik maar net alleen laat ik er maar niet op reageeren. Hij is ook wel leuk hoor. Wie hou ik voor de gek. Ik ben smoor verliefd nu al.

vampire love❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu