~pov jungkook~
Ik vind sunhi echt leuk maar ik wil niet snel gaan hoe weet ik dat ze mij leuk vind. Tae natuurlijk taehyung zij en tae zijn als 2 handen op 1 buik als ze iemand zo iets toe vertrouwd is hij het wel. Ik ga morgen ff met hem praten en dan komt alles goed.
Maar eerst heb ik een date met haar.
"Hapje, ownee wacht laat maar de laatste keer dat ik een ijsje at met iemand als jij was echt eeuwe geleden" "owja en hoe oud ben je dan?" "15 maar zo voelt het wel hoor" "ahhh oke dan" ik vind haar echt leuk ze geeft een lik aan dat ijsje was dat maar mij *** uhgl jeon jungkook wat denk jij nou. Je bent echt smoor verliefd op dat meisje.
"Op" zegt ze trots.
"Owja joh dan krijg je nu de kieteldood" "neee whahahaha ju jungkook stop whahahahab ajabrjrbsj trkbd nee jungkook stop"~pov jiwoo~
"Nee jungkook stop" hoor ik sunhi opeens roepen in het park.
"Sunhi!" "Hai jiwoo hoe gaatie?" Jungkook is gestopt met kietelen en is opeens heel beschaamd "kijk kijk kijk deze gekke guy hier denk even op date te gaan met mijn zusje zonder mij daarvoor om toestemming te vragen he nou weet je sukkel je kan me wat" zeg ik en geef hem een klap in zn gezicht hij terkt me mee naar een steegje en dan opeens.
Zo wit zo groot zo zo scherp zo ik denk dat ik flauw val. Hoektanden. Zie je wel het is een vampier.
"Jeon jungkook en kim jiwoo stoppen nu" roept sunhi opeens. "Ik hoef jullie allebij even niet meer te spreken hoe durven jullie en jungkook trek die dingen terug in die gore bek van je of ik doe je wat en jiwoo je ziet zo bleek als een vampier!" Roept ze boos en gaat naar huis.~schrijver pov~
'Wat heb ik gedaan' dachten jiwoo en jk tegelijk terwijl sunhi op haat bed lach te huilen. Toen jungkook thuis kwam vroegen zn ouder hoe het was maar hij zei niks en liep door naar boven. Wat heb ik gedaan dacht hij nogmaals. Toen jiwoo thuis kwam dacht hij het zelfde en besloot met zijn zusje te gaan praten.~pov sunhi~
Waarom nou weer.
*klop klop* "sunhi wil je heel even naar me luisteren pls" hoor ik jiwoo zeggen "best" "luister ik bedoelde het niet zo ik wilde je alleen beschermen ik wil dat je gelukkig bent en ik vertrouwde die jungkook niet en nu al helemaal niet het is een vampier dat is niks voor jou snap je" "kijk even rond op mijn behang staan vleermuizen en mijn bed is zwart de enige boeken die in de kast staan gaan over de onderwereld en je vind een vampier niks voor mij" "je heb gelijk zusje sorry, nou bel die jungkook dat het een familie dingetje was" "nee wat hij heeft gedaan mag niet hij weet dat jij doods bang bent voor mensen zo al hij" "ja oke maar ja je heb gelijk"
JE LEEST
vampire love❤
HorrorJe hoeft jungkook of 1 vam de andere niet te kennen om dit te kunnen lezen. Sunhi heeft de gave om boven natuurlijke dingen aan te voelen wat als ze verliefd word op een vampier?