Sziasztok! Tudom, sok idő telt el, de azért remélem még örültök egy kis maylor au-nak. Igen hosszú is lett, de ehhez a történethez szerintem ez fog illeni. Mindegy. Kellemes olvasást! Mindenképpen írjátok meg, hogy tetszett-e! :)
07:47
A második félévet senki sem várja igazán. Az Acadia High-ban legalábbis a legbúskomorabb, legkellemetlenebb arcok sorakoznak a kapuban, akik az utolsó cigijüket elszívva sompolyognak csak be az épületbe, határtalan lelkesedésüket fitogtatva.
Furcsa az idő, a szél délről fúj, és az ég színe is megmagyarázhatatlanul lilás, ami nem vall egy januári napra. Az eső halkan szitál a homályba borult szürke köd felett. Mire gyerekek bemenekülnek az Acadia falai közé, a nagy folyosón a téli bál jegyeit árulják egy selyemmel borított iskolapad mögött.
Miss Sabab, az indonéziai származású lány ül középen, aki harmadik éve ünnepelheti diákelnökségét. Mellette két oldalt Mr. Kent és Mr. Davidson, akik éppen Nessa Sabab elbűvölésén dolgoznak, igen hűségesen. Az ázsiai lány különlegesnek számít, és a népszerű tanulók, és a lúzerek között áll. Hogy mi tette különbé az utóbbi skatulyába tartozó diákoktól? Az ég kimondottan dús keblekkel áldotta meg, amire minden lány irigy, kivéve Rene Deloris, aki az iskola legnagyobb melltartóméretével büszkélkedhet, ahogy a legkisebb IQ-val is.
Sabab mindig is jóban volt a tanárokkal, talán egy kicsit túl jóban is. Rebesgetik, hogy Mr. Luke Perin, az akkori testnevelés tanár vette el a szüzességét, mielőtt Ausztráliába költözött. Minden estre, mikor szeptemberben Nessa meghallotta, hogy új tanár érkezik az Acadia-ba, hihetetlenül izgatott lett. Hirtelen a fizika lett a kedvenc tantárgya, és a Triumph-ból néhány új push-up melltartója. Mondani sem kell, Brian hónapok óta bujkál előle. Azzal persze nem számol, hogy a nagy folyosó közepén van a tanári egyetlen bejárata, így elkerülhetetlen a találkozás Miss Sabab-bal.
- Mr. May! – hallja meg Brian a lány hangját, ahogy a kapun belépve lerázza a kóbor vízcseppeket öreg bambusznyeles esernyőjéről. – Tanár úr! – mászik ki a pad mögül Nessa, mire Bri nagyot sóhajt.
- Jó reggelt Miss Sabab! – köszönti illedelmesen, mosollyal rejtegetve hétfői kedvetlenségét.
- Tessék, itt vannak a jegyei a bálra, ugye eljön? – harsogja vidáman Nessa, egyenesen Brian szemébe nézve, ami őszintén idegesízi.
- Persze – vágja rá, hogy minélhamarabb megszabaduljon a lánytól.
- Nagyszerű! Tudja, én rendezem ez eseményt, és ezúttal a Galaxis a téma, és a csillagok.
Brian bólint, és elmegy. Egyszerűen képtelen kezelni ezt a lányt. Inkább felvállalja a kínos, néma lépteket tovább, minthogy még egy szót is halljon szegény kislánytól. Régen pedig szerette a gyerekeket. Nem mintha ezek azok lennének. Csak hét évvel idősebb a legtöbbeknél, és az nem elég ahhoz, hogy ők felnőttként tekintsenek rá.
08:42
A huszonhármas teremben szinte minden hely foglalt. A szoba tömve van pubertáló tinédzserekkel, akiknek a fejében semmi olyan nem jár, amiről Roger ne tudna mindent. Hiszen megkapta a kiképzést. Baggins hadnagy már hónapok óta idióta tinidrámákat nézetett vele, és sorozatokat. Glee-t, Riverdale-t, meg hasonló hülyeségeket, amikről ha egy szót is meghallana, azonnal széttörne valamit.
Egy fekete, sötétített ablakú Mercédesz áll az Acadia High előtt.
Az Baggins hadnagy a díszegyenruhájában ül hátul, és éppen arról beszél, hogy milyen fontos is ez az ügy, de Roger másra sem tud gondolni, csak arra, hogy máris elege van ebből az egészből.
YOU ARE READING
Heart the Crasher | Queen Fanfiction HUN
Fanfiction1986-ban Brian végre elhatározza, hogy elkezd tanárként dolgozni a közeli Acadia High School falai között... Queen slash AU