3

162 20 39
                                    


Sziasztok! Igen tudom, késett cseppet ez a rész, de mostanában egész sokat kellett tanulnom, meg betegecske is voltam picit, meg mindenféle indok na, válasszatok egyet. Remélem tetszeni fog a folytatás, egyre nehezebben titkolom a Brianimádatom... Kellemes olvasást!




15:48

Brian idegesen kapkod a tanáriban, ahol is hangzatos csönd uralkodik. Úgy járnak a kezében a fénymásolatok, mintha csak vizet csorgatna rá. Minden kicsúszik a tenyeréből, és örül is, hogy nincs itt senki, aki lássa, mit szerencsétlenkedik össze-vissza.

Mrs. Davidson a bűntetőórákat nagyon komolyan vette. A diákok szinte nem is bánták annyira, hogy oda kerültek, hiszen a hasznos, tanulásra fordítható időn kívül jól is szórakoztak egy-egy órán.

A bűntetőórák a héten kétszer, kedden és csütörtökön kerültek megrendezésre, négytől hétóráig. Ez volt az, ami mégsem tetszett senkinek, hiszen csak estére értek haza, és az uzsonnájukat is csak a folyosón lévő automatából tudták megszerezni, amiből két nap alatt kifogytak a legfinomabb dolgok.

Brian személy szerint amiatt aggódik a legjobban, hogy mi van, ha a kölykök kinevetik, vagy hasonló. Bár, még arról sincs fogalma, hogy mit fog velük csinálni három órán keresztül. Davidson jegyzeteit meg hiába keresi.

Már csak pár perce van eljutni a második emeleti olvasószobába, ahol a büntetőóra megrendezésre kerül minden héten.

Akár akarta, akár nem, viselnie kell ezt a terhet.

Míg próbálja összeszedni magát, a tanáriba Mrs. Dawn nyit be, rendkívül zaklatottan.

- Sok szerencsét – torpan meg az ajtóban, ami nem vall rá. – Ezek a kis rosszcsontok egyre rosszabbak lesznek minden évben. El sem merem mondani, hogy Miss Harley Fontot miért kellett elküldenem – sóhajt csalódottan. – Az egyik legjobb tanuló, és még közösségi munkát is végez néha, erre... Ezek után lehet, hogy rosszul döntöttem, hogy magára bíztam – suttogja, és Brian alig érti a szavait.

- Mire céloz Mrs. Dawn? - kérdezi érdeklődve.

- Most az asztalomhoz megyek, és rajta hagyok valamit, amit Miss Fonttól koboztam el. Ha elmentem, utána megnézheti – mondja a nő komoly tekintettel, titokzatosan, és Brian nem tudja, mire kellene számítania. Mrs. Dawn sietve összepakol, felveszi kötött sálját, amit valószínűleg ő maga készített. – Ha végzett tűntesse el – fordul hátra, mielőtt kimenne.

- Rendben – bólint Bri kíváncsian, és ahogy a tanárnő kilép, már rohan is az asztalához, aminek rendezett holmijai közül könnyen kitűnik a rajz.


15:59

Roger az étkezőben ülve fejezi be a jelentésének vázlatát, mikor az órára pislantva kapkodni kezd. Kissé megalázva érzi magát, amiért már az első napon „túlóráznia" kell, de végül megállapodik a dologgal, hiszen így megszerezte Lisa telefonszámát, és az se kizárt, hogy a bűntetőórán is megtud pár dolgot.

Az egész iskola üres. Egy hangot alig hallani az énekkar próbájának zaján túl.

Rog sietve mássza meg a két emeletet, majd a felső olvasószobába érve megpillantja a társait. A terem közepes méretű, és a falakat könyvespolcok fedik, tele olvasnivalóval. Három nagy, kör alakú asztal van elhelyezve, körülötte puha, fotelszerű székekkel. A bejárati ajtóval szemben nyílik egy kisebb szoba, ami afféle iroda, az itteni könyvek katalógusa, és egy tanáriasztal áll csak benne, míg ablaka az iskolakertre néz.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 18, 2019 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Heart the Crasher | Queen Fanfiction HUNWo Geschichten leben. Entdecke jetzt