Chystala som sa ísť do triedy ale z diaľky som uvidela ako moja učiteľka sa tam rozpráva s riaditeľkou. Rozmýšľala som nad plánom ako sa im vyhnúť. Taky klasický bol schovám sa na WC. Rýchlo som sa rozbehla a išla na záchody.
Pozrela som sa koľko je hodín a bolo 8:31. „To znamená že tu musím počkať ešte 16 minút,” nešťastne som si povzdychla a skĺzla sa po záchodových dverách až na zem. Otvorila som si Instagram a pozerala fotky. Netrvalo dlho a zazvonilo na prestávku.
Vyšla som von zo záchodov a namierila si to naspäť do triedy. Našťastie tam už učiteľka nebola tak som si sadla do lavice vedľa Lucy. (moja najlepšia kamarátka už od základnej školy)
„Nemala si ísť iba ku riaditeľke?” spýtala sa, „kde si bola celú hodinu?”
„Bola som si zapáliť a keď som vošla dovnútra uvidela som učiteľku tak som sa schovala na WC,” odpovedala som.Ďalšia hodina má byť Anglina, zdvihli sme sa išli si do skrinky pre učebnice. Keď sme všetko mali a chystali sme sa ísť do triedy zastavila nás svätá trojica (Sofia, Lena a Mia) sú to umelé piče, ktoré spali s každým na škole.
„Dievčatá nemohli ste si obliecť niečo no ako to povedať nie tak odporné ako to čo máte práve na sebe?” spýtala sa s tou najväčšou nechuťou v ksichte hlava trojice Sofia.
„Nemohla si vynechať dneska ráno tú hodinu keď si si dávala na ksicht tých 20 kilo make-upu?” spýtala som sa a začala som sa smiať keď som videla ako sa začala červenať. Proste sme ju odignorovali a obišli ju. Jediné čo som počula bolo „Ja tu kurvu Emmu tak nenávidím!!!” Mne to je jedno ja ju môžem jebať.Zazvonilo na hodinu a ešte tu ani nieje učiteľka a ja sa už nudím a zaspávam. Rozhodla som sa že si dám slúchadlá a budem spať. Netrvalo dlho a ja som naozaj zaspala. Nepamätám si čo sa mi snívalo ale to asi není ani podstatné. Zobudilo ma zvonenie.
************************************
Konečne ideme na obed. Tento deň snáď trval celú pojebanú večnosť. Dneska máme špagety a nevyzerajú zle. Kuchárka mi nabrala do taniera a ja som si ho položila na tácku. Čakala som ešte na Lucy ktorej kuchárka ešte naberá.
Z Tomovho pohľadu:
Kto to nieje a sám osobne. Musím sa jej niako pomstiť za tú ružovú skrinku. Nenechám sa predsa ponížiť takou pičou ako je Emma. Chcel som vymyslieť plán ako sa pomstím. Netrvalo dlho a hneď ma napadol plán. Videl som že Emma ide s Lucy ku stolu. Ale to znamená že bude musieť prejsť okolo mňa a to je výborná príležitosť na to aby som ju potkol a ona sa tu zosypala na zem.
Už skoro bola pri mne tak som rýchlo nastavil nohu a ona sa potkla. Takto som sa ešte v živote nepobavil. Jej pohľad keď sa na mňa pozrela a bola celá od špagiet. Všetci sa smiali a ja som nebol výnimkou. Len škoda špagiet.
Z pohľadu Emmi:
Ja to nechápem. Len tak si idem snažím sa ignorovať Toma a zrazu len vidím ako nastavil nohu a ja som nestihla poriadne zareagovať a ležím na zemi. Vidím na zemi špagety a iba počujem ako sa všetci smejú. Boli mi do plaču. Ale babi ako ja neplačú. Predsa mám už 18. Pozrela som sa na neho a on sa iba smial. Rýchlo som sa postavila a striasla špagety z môjho trička. Prišla som ku nemu bližšie.
„Ježiš jak si sa zjebala ty si fakt piča,” povedal a začal sa smiať.
„To je pomsta za tu skrinku,” ani to poriadne nepovedal lebo sa strašne smial.
Vtedy ma chytil neskutočný hnev a tak som zaťala päsť a jednu mu vrazila. On spadol zo stoličky a už som iba videla ako sa drží za líce a tečie mu krv z huby. No čo zaslúžil si to. Dúfam že ho zo poriadne bolelo pretože mna bolela z toho ruka moc. Vtedy sa všetci prestali smiať a ja som odišla.Lucy nešla za mnou ale to chápem lebo sa chcela najesť. Ja som hladná tiež ale tak čo už mám robiť. Vracať sa tam už nebudem. Dala som si sluchátka do uší, zapla pesničky a išla domov. Po ceste som rozmýšľala ako sa mu pomstím.
Zachvíľu som bola doma a dala si niečo na jedenie. Keď som dojedla položila som to na linku a išla hore do izby. Vošla som do izby dala som si tepláky a tričko a išla na balkón. Zapálila som si cigaretu a pokračovala vo vymýšľaní pomsty.
Pýtate sa kde sú moji rodičia? Moja mama sa rozviedla s mojim otcom keď som bola ešte malá takže si ani nepamätám ako vyzerá. A mama je na služobnej ceste na 2 mesiace takže mám ešte veľa času na to byť sama doma.
***************23:45****************
Ahoj nechcela by si ísť na párty? - Lucy
To sa pýtaš seriózne do piči? No jasné, daj mi 15 minút a budem hotová. - Emma
Pôjdeme do Vegas, za 15 minút pre teba prídem papa - Lucy
Ok papa - Emma
Rýchlo som išla do kúpeľne dala si make-up, vlasy som mala super iba som ich trochu prečesala a obliekla si čierne obtiahnuté šaty s vysokými čiernymi podpätkami. Zbehla som dole a nasadla Lucy do auta.
ESTÁS LEYENDO
Still Bad
RomanceČo sa s ním stalo? Prečo sa zmenil? Alebo to iba hrá? Je ku mne milý? Nie to je určite len jeho plán.