#Tanıtım#

296 4 0
                                    

Selam :) Taptaze, sıcacık bir hikaye! Beğenmenizi umut ediyorum, her bölümde şarkı önereceğimi de buradan belirtiyorum :)

Ed Sheeran - Give Me Love

Derince bir nefesi ciğerlerime gönderdikten sonra krem rengi modern kapıyı tıklattım. İçeriden bir kaç tıkırtı, ardından tiz bir "Girin." sesi kulaklarıma ulaşınca hafifçe eğilerek kapı kolunu indirdim. Gövdemi geride bırakarak başımı tedirgince içeri uzattığımda önündeki düzenli dosyaya yazan bir Merve Hanım'la karşılaştım.

Hâlen kapıyı kapatmayıp tam olarak içeri girmemiştim. Yüksek dereceli olduğunu tahmin ettiğim lila çerçeveli gözlüklerini önüne gelen perçemlerini toplamak için sağ elini kullanarak başının üstüne çekti. Bu sırada gözleri açık kalan kapının altından başlayarak yukarı doğru beni süzmeye başlamıştı. Koyu kahve ve gözlüğünden dolayı kocaman gözüken sevimli gözleri benim soluk kahve gözlerimle buluşunca samimi olduğuna emin olduğum bir şekilde gülmekten kısıldı.

Uzun zamandır gülümsemediğim için tembelleşen yüz kaslarım samimiyetle karşılaşınca neye uğradığını şaşırdı. Bana asırlar gibi gelen bir saniyenin ardından çaktırmadan silkelendim ve aynı samimiyetle geri dönüş yaptım.

"Merhaba Merve Hanım." Aslında kendisine hanım denmesinden nefret ederdi. Doğrusunu söylemem gerekirse bir ara Merve Abla demek beni de rahatlatıyordu ancak alışkanlığımdan vazgeçmek zor oluyordu tabii.

Tatlı, şirin görüntüsüyle yusyuvarlak gözüken suratı anında asıldı. Her zaman böyle yapardı. Anında hafifçe boğazımı temizledim gülümsememe dişlerimi göstererek derinlik kattım.

Portakal KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin