Riverdale

115 7 6
                                    

Ok dabar nuskambėsiu kaip kiekviena paauglė ir pasakysiu WOW. (Šis review bus all over the place, nes pamiršau kaip reikia rašyti tokius dalykus)

Šitas serialas toks dumb, kad net great.

Gerai, pradėkime nuo pradžių.

Jau metai vis matydavau internete straipsnius, edit'us, nuotraukas ar memes apie Riverdale. Vis matydavau Cole nuotraukas ir tikrai neturėjau noro žiūrėti šio serialo (gal dėl to, kad nenorėjau savęs asocijuoti su every mainstream teen, bet ką padarysi). Prieš savaitę, prieš atostogas grįžau namo po varžybų ir įsijungiau Netflixą. 100 kartą į pasiūlymus išmetė Riverdale. Ai, galvoju, pabandysiu.

Prieš pusę metų buvau įsijungusi pirmą seriją, bet pažiūrėjusi, literally, pirmas 3 minutes, išjungiau. Tačiau šį kartą įsitraukiau į plot'ą ir taip peržiūrėjau beveik visą pirmą sezoną.

QUICK PIRMO SEZONO REVIEW:
Spoileriai

Kažkas nužudo miesto rich family sūnų, keturi draugai Archie, Betty, Veronica, Jughead (+keli antraeliai draugai) ((++Cheryl)) bando išspręsti nusikaltimą.

10/10

Lengvai žiūrėjosi, veikėjai sudomino, plot'as incredible.

Perlai: jughead-I'm weirdo speech

Per dvi dienas pabaigiau pirmą sezoną ir patraukiau žiūrėti antro. Per savaitgalį pabaigiau ir antrą, haha.

QUICK ANTRO SEZONO REVIEW

Miestelyje serial killer, mūsų kvartetas toliau sprendžia mysteries.

7/10

Nebuvo that good, bet taip pat lengvai persižiūrėjo.

Perlai: KAI CHIC NET NEBUVO CHIC PHAHAHAH

Pabaigusi antrą sezoną leidausi į nerealų experiancą žiūrėdama trečią sezoną.

QUICK TREČIO SEZONO REVIEW

Naujas žaidimas, naujas narkotikas, miršta paaugliai. Kas buvo tik theories, tapo tiesa, viskas realu, žaidimas yra tiesiogiai surištas su miesteliu. Vyksta blogi dalykai.

Nežinau ar kažką supratot, bet taip pat aš jaučiausi kai žiūrėjau. Visiškai nesupratau kas vyksta ir su kiekviena serija mano konspiracijos teorijos vis keitėsi. Ir hmm aš galvojau, kad žaidimas tik priedanga, BET mid season finale-8 serijos pabaiga, provino mano theories labai wrong. Aš buvau šokiruota ir negaliu sulaukti Jan 16 kai vėl eis naujos serijos!!

11/10

Perlai: Jellybean per dvi minutes tapo best character

Gerai, o dabar rimčiau apie šio serialo problemas. Writing nevisada good, pripažinsiu, bet manau, kad produceriai yra fully aware of it ir tik tai embracina. Prisiminkime historical speech "I'm weird. I'm a weirdo,". Tai buvo bad.

Taip pat Betty's BDSM fantazijos-not so good. "I MiGhT hAvE tO pUnIsH yOu," ne ne ne ne!

O dieve, dar, Veronica, sweetie, visus planus pasako tėvams, o kai jie tuo pasinaudoja Ronnie būna shook. Hm.

Siūlau serialą pasižiūrėti tikrai visiems. Tinka kaip mystery thriller, romance ar net comedy. Plotas įtraukiantis, veikėjai įdomūs. Pasižiūrėkit net jei nenorite asocijuotis su mainstream teens, kurie myli Cole Sprouse.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SerialaiWhere stories live. Discover now