Este dimineata. Chris inca doarme asa de dragut langa mine.Ador sa ma uit la el când doarme arata ca un ingeras. Ma ridic din pat si incerc sa ma urc cu picioarele pe pat pentru a incerca sa imi i-au troler-ul meu deoarece Chris il are deja facut. Prima incercare a esuat era sa cad peste Chris care inca doarme. A doua incercare a fost la fel de esuata ca prima, il vad pe Chris ca se intoarce cu spatele la mine. Cobor la bucatarie ca sa iau un scaun mai inalt. Urc sus si asez scaunul in fata dulpul. Ma urc pe scaun si reusesc sa i-au troler-ul. Ma cobor de pe scaun si deschid usa dulapului apoi aud o voce in spatele meu:
C: Raza mea de soare unde pleci??Ma intreaba el cu o voca ragusita.
Eu: Nu plec nicaier. Imi pregatesc bagajul pentru torneu. Apoi sar langa el in pat aproape sa dau cap in cap cu el si il dau un sarutscurt pe buze.
C: Am crejut ca pleci undeva fara mine.Spune el ranjind la mine.
Eu: As putea pleca eu undeva fara tine? Spun si incrc sa ma ridic din pat dar ma prinde de picior si ma trage inapoi in bratele lui.C: Nici eu nu as putea pleca fara tine in viata. Dupa ce am auzit ce mi-a zis in urma cu cateva secunde l-am luat inbrate si i-am dat un sarut scurt pe buze si am inceput sa ma gandesc ce sa imi bag in bagaje pentru urmatoarea perioada care va urma sa o petrec in turneu aleturi de Chris, Richard, Zabdiel, Joel, Ada si Cubanezul(cum ii place Adei sa ii spuna lui Erick).
A trecut o ora de cand mi-am terminat primul bagaj..... Mai am 2😑😑. Il aud pe Chris cum urca in camera si spune:
C: Iubire nici acum nu ti-ai terminat bagajele? Spune el uimit cand ma vede.
Eu: Nu.... nu stiu ce sa imi mai bag in bagaje. Spun eu bosumflata si ma asez pe pat. Apoi Chris vine si se pune in fata mea si spune:
C: Iti sta bine in orce te imbraci nu trebuie sa stai sa te gandesti doar i-ati multe tricouri si bluze, pantaloni scurti si lungi, pijamale, costume de baie pentru ca o sa mai mergem si la piscina uneori. Spune el cu atata usurinta apoi ma uit la el si zic:
Eu: Pentru voi ca sunteti baieti e usor sa zici asa dar pentru noi ca suntem fete trebuie sa stim ce sa imbracam in fiecare zi.... Spun eu gesticuland din maini.
C: Adica ce baietii sunt lenesi? Spune si se uita la mine
Eu: Lensi sau nu tot al meu esti... Asa ca hai aici lenesule. Spun eu făcându-i semn sa vina langa mine in pat. Cand ss aseaza langa mine il prind de maini si ii zic:
Eu: Ar cam trebui sa o chemi pe nebuna de Ada sa ma ajute daca nu vreti sa nu mai placam...
C: Zis si facut! Apoi il aud pe Chris cum urla de langa mine:
C: Adaaaaaaaaa vino un pic. Apoi Ada intra val vartej in camera.
A: Da ce s-a intamplat? Spune Ada speriata.
Eu: Hainele mele asta s-a intamplat nu stiu ce sa imi bag in bagaj si mai avem doar 2 ore pana plecam! Spun eu nervoasa
A: Chris asta e momentul sa te duci si tu sa te joci cu ceilalti maimitoi. Spune Ada eu incepand sa rad in hohote.
C: Dar este camera........ Nu apuca sa continue ca eu cu Ada zicem la unison
Eu&A: AM SPUS SA IESI. Urlam noi, Chris speriat iese din camera in a doua secunda.
A: Bun acum sa trecem la tine domnisoara.. Spune Ada cu un zambet malefic pe fata.Dupa o ora
Ada(POV)Dupa ce am ajutat-o pe Ale sa isi termine bagajele cu haine acum trecem la machiaje. Cate machiaje am eu cu Ale la un loc........ Orcum cand Chris cu Joel vad machiajele intinse pe masa ii i-a durerea de cap😂😂😂. Eu cu Ale ne gandeam sa ii machem pe baieti in timp ce ei dorm dar pana acum nu am avut ocazia sa le facem aceasta farsa. Mai avem o ora pana cand a doua parte din visul meu si al Alexiei se va indeplini.... Prima a fost sa ii intalnim pe baieti.
In sfarsit am terminat bagajele... Parca a durat o vejnicie sa impachetam si sa asezam hainele si macheajele. Baietii deja s-au plictisit sa se joace in continu.Chris(POV)
In sfarsit am plecat in spre avion.... Parca fetele noastre au bagat toată casa in gentile si trolarele lor 😂😂. In tot acest timp noi ne-am jucat pe consola in continu..... la un moment dat am inceput sa ne plictisim dar nu puteam intrerupe fetele din impachetat deoarece nu e bine sa te pui cu ele cand sunt nervoase sau in criza de timp sau de haine si macheaje cum au fost acum. Plus ca azi de dimineata erau sa ma bata amandoua daca nu ieseam din camera mai repede.
Inca nu am ajuns la avionul nostru..... Raza mea de soare doarme in bratele mele ca un inger si nebuna ei doarme in bratele lui Joel. Cand dorm amandoua arata ca doi copii mici care s-au jucat toata ziua.Joel(POV)
Ada doarme asa frumos in bratele mele ca un copil mic. Chipul sau angelic ma innebuneste. Dupa inca 20 de minute am ajuns la avion asa ca incercam sa le trezim pe fete. Dar primele doua incercari au fost inutile. Am incercat sa le gadilam dar nu a mers. Chris a incercat sa o trezeasca pe Ale cu un sarut pe buze..... Asa ca am incercat si eu cu Ada. Yesssss s-a trezit insfarsit.
Urcam in avion. Decolam si zborul decurge bine. Ada sta langa mine, Ale langa Chris, Zabadael sta langa Cubanez si Richard sta singur.
Dupa ce ajungem fetele coboara primele cand vad.......Hei prieteni bine v-am regasit!!!! Apropo La mulți ani 2019!!! In curand voi posta si capitolul de craciun si cel de revelion chiar daca au trecut! XOXO❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Baieții visurilor mele ||CNCO||
Teen FictionBună eu sunt Alexia si am 22 de ani si îmi place trupa CNCO. Într-o zi visul meu devine realitate... Citeste mai departe si vei afla ce se intampla in viata. ORIGINALĂ